Misschien wat restjes zink............. En liever een schep en wat ongebluste kalk, geen stank en hoef je geen cement te storten
was zo enthousiast, heb de pagina's nog niet gelezen, als ik mijn huis verkoop, hebben we dan genoeg geld voor dat gat? ik doe mee hoor! wil dat gat wel met mijn blote handen graven!
Tuurlijk Wilma, sowieso: vrouwen die iemands zelfmoord in andermans schoenen schuiven mogen altijd in het gat! Tjonge, heftig hoor!
Ikke ikke ikke wil ook meedoen! Toevallig gisteren, pffff, kwam ik er achter dat zij achter de problemen van mijn huwelijk zit! Alle problemen is zij de oorzaak van! En ze doet niet raar tegen me als mn man er niet is, maar neey, ze doet dan heel lief en zielig enzo. Maar wanneer ik er niet ben, dan bemoeit ze zich met alles en praat ze mijn man van alles aan! STORT HAAR MAAR METEEN IN HET CEMENT, OF BRANDSTAPEL OF WAT DAN OOK. Heb besloten niet meer langs te gaan, ze heeft mij gisteren nadat ik voor mezelf opkwam, in een hoekje geduwt en allemaal beledigingen op mij neer gestort. Ik weet dus ook hoelaat het is!
Ik heb de mijne vorig jaar weer opgegraven en nu gaat het redelijk. Maar daarvoor s ze 4 jaar niet in mn huis geweest en ging mn vriend 2-3 per jaar alleen naar haar toe. Ze heeft er denk ik van geleerd (miracle!)....en nu ze oma word doet ze erg zorgzaam. gelukki woont ze wel 1400 km hier vandaan...maar zelfs op zo'n afstand kan ze nog je leven contrioleren! maar zoals ik zei, nu gaat het goed, maar ik blijf op mn hoede!
Ik ben een heel lief meisje, maar mijn schoonouders brengen het slechtse in mij naar boven Ik moest erg lachen toen ik het onderwerp las, maar eigenlijk is het heel erg rot als je zulke schoonouders treft. Ze zijn de rotte eieren in mijn leven. Heb mijn verhaal al een paar keer gedaan op deze site en wordt er elke keer weer kwaad om als ik er alleen al aan denk. Dan lees ik een artikel waarin staat dat je moet vergeven anders leef je met haat, maar ik kan niet vergeven als iemand niet aan mij erkent dat ie een fout heeft gemaakt en zijn oprechte excuses aan biedt! Dus is voor mij de enige oplossing geweest: breken met die lui. Maarja, mijn man heeft nog wel contact helaas.
Leven met haat.... of leven met mn schoonmoeder..... tjee... uhhhh..... leven met haat dan maar... DAARMEE kan ik WEL leren leven
Precies, tot die conclusie was ik ook gekomen! Nooit never dat het gaat gebeuren dat ze zeggen: "Oh het spijt ons zo, wij waren fout, kun je het ons ooit vergeven?" Yeah right! Tot nu toe enige commentaar van hun kant is "Je hebt onze zoon afgepakt!" - eh, tja hij is 35 en heeft een eigen wil hoor...
Hier nog een.... Gelukkig ben ik niet de enige die dit meegemaakt. Ze hadden nooit interesse in mij en nu mijn zoon geboren is....elke dag willen langs komen. Nou ja.... Ik zou graag mijn schoonzus in het cement storten. Ik betaal wel het cement. Wat een rot mens. Super topic is dit, zeg.
Whahaha geweldige titel heeft dit topic Toevallig had ik het er van 't weekend nog over met mijn schoonmoeder...dat er ook veel schoonLOEDERS zijn Wij hebben een goeie band....hebben zelfs 4 jaar lang bij hetzelfde bedrijf gewerkt, dus ik hou d'r nog wel effe hahaha
Kunnen we een beetje opschieten met plannen....! mn vriend zit nu aan de telefoon met haar... en zo te horen zit ze zielig te doen, waarom dat ze hier niet welkom is....... pfffff..... gaat ze t over die boeg gooien....
misschien kunnen we beter zo'n machine huren.... we hebben hier zat man bijelkaar die iemand kwijt wil..... dus paar euro p.p... en we zijn van een hoop ellende af!