Hoe stort ik mn schoonmoeder in het cement?

Discussie in 'De lounge' gestart door ramona0309, 4 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

2. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

:) kunnen we ze eerst platrijden.... dan hoeft het gat niet zo groot...!

3. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

jullie mogen mijn schoonouders wel af en toe lenen hoor. dat zijn werkelijk schatten van mensen :D

wil dus niet meedoen. maar weet wel wat het is. ex schoonmoeder zo'n stomme takketrol.

meetal hebben vrouwen het omdat moeders hun zoontjes niet los kunnen laten. ze zijn jarenlang de enige vrouw in hun leven geweest en ineens zijn jullie daar die indringers ;)

dus let op dat je zelf niet zo wordt want volgens mij zijn er maar weinig vrouwen die het zo getroffen hebben. waarschijnlijk wordt er over een groot deel van jullie ook zo gepraat als hier door jullie toekomstige schoondochters.

pff als ik er aan denk dat mijn zoon van een andere vrouw wordt GRRRRR hahaha

4. ramona0309

hihi...

misschien ligt het trouwens ook wel aan de situatie...
    meestal zijn alleenstaande schoonmoeders het ergste.... (mijn ervaring)..

Mijn huidige schoonmoeder is vroeg weduwe geworden en ziet in mijn vriend en mijn zoon... haar overleden man terug....
    Soms het idee dat ze denkt dat mijn vriend en mijn zoon haar gezin zijn... en dat ik er maar bij hang....

ofdat ze flashbacks krijgt als ze mijn zoontje ziet... haar hele huis hangt vol met foto's..... mijn zoontje is echt een obsessie voor haar...!
    Zelfs het geboortekaartje staat er nog.. en die staat er dus al 20 maanden!

5. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    join the club ;)

6. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    JAAA ik doe ook mee, m'n schoonmoeder is echt een vreselijk mens. Als ze op bezoek komen bellen ze altijd met de mededeling dat ze naar Tim komen kijken, Tim huilt altijd als we daar zijn. Als mijn schoonouders of schoonzus hem vast houden is het ook 9 van de 10 keer huilen! En wat ze allemaal niet voor ideeen hebben hoe we Tim moeten opvoeden.........ben blij dat m'n vriend het met me eens is dat ze voorlopig NIET gaan oppassen!
    Dus was er al een datum gepland?

7. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    Hebben jullie dat ook dat je het niet kunt hebben dat zij je kind opeist...?
    Ik zie er dadelijk alweer tegen op dat ze de hele tijd gaat "claimen" en zeuren dat ze de baby graag vast wil houden.

En van iedereen kan ik dat hebben, maar van haar NIET! :evil: :evil:

8. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Hier staat schoonma met de armenwijd in de deuropening als we op bezoek komen.. en niet om ons te verwelkomen maar om Esmee uit onze armen te trekken..

Tegenwoordig zeg ik.. mogen we eerst binnen komen.. en gaan zitten.. Esmee houd helemaal niet van dat gekus..( lees gelebber) ze zit veel liever op de grond te spelen.. maar dat mag niet van oma... strax valt ze om.. :( en dan krijgt ze lekker een soepstengel die vervolgens wordt afgepakt omdat ze er anders in stikt :rolleyes: ..

Jaja wij laten ons kind zitten in de hoop dat ze omvalt en geven haar een soepstengel in de hoop dat ze stikt :x Jezus mens...
    Gevolg is een kind waar de soepstengel is afgepakt en het op een brullen zet.. waarom huilt ze nou vraagt schoonma dan? Nou mag je drie keer raden.. :rolleyes:

Herkenbaar? :)

Mijn schoonpa is een schat hoor! Vind het soms best zielig dat hij met zo'n mens in 1 huis woont.. :( tegen hem is ze ook best beledigend enz.. soms best sneu!

9. ramona0309

Dingen doen waarop je tegen bent...
    Mijn schoonma liet mijn zoontje.. toen hij nog klein was bij haar in bed slapen (terwijl ik van te voren al aangegeven had dat ik dat niet wilde hebben)... haar oppaskind... joch van toen 10 lag er ook bij ... terwijl ze over hem vertelde dat ze regelmatig een elleboog.. kniestoot etc. krijgt... omdat hij zo druk beweegt in zn slaap

Dat dat oppaskind bij haar slaapt vinden die ouders goed en moeten ze dus zelf weten.... maar mijn kind tussenin! levensgevaarlijk......
    meeste wat me dan nog irriteerd is haar houding als je zegt dat je het er niet mee eens bent..... "ach, wat maakt dat uit".....

En speelgoed geven wat niet geschikt is voor onder de 3.... o had ik niet gezien... daar kijk je verdomme toch na!
    Ze wilde mijn zoontje voor zijn eerste verjaardag een electrische tandenborstel geven :( ....
    pffff... laat haar dus ook niet meer oppassen,......

10. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Ramona.. dat is gewoon levens gevaarlijk :evil: wat denkt ze wel niet! Zou i.d. haar niet laten oppassen..

vind het ook vreemd dat ze met ene 10jarig kind in 1 bed ligt :rolleyes: .. maar dat terzijde.. 8)

11. ramona0309

Tja vind ik ook...
    nu is het wel een beetje een "kind" van haar..... (lang zielig verhaal) ze past al op sinds hij week of 6 is.....

Wellicht dat ze dacht dat ze mijn kind ook kon "inpikken".....

Oma en moeder zijn, zijn twee HEEL verschillende dingen, maar dat snappen de meeste schoonmoeders niet!

12. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    nou idd wat raar zeg, die van mij komt daar ook nog lang niet te slapen hoor want mijn neefuies liggen daar dus ook altijd gewoon in bed te slapen, bij opa en oma oma is nu zo dat ze dan op de logeerkamer gaat liggen maar nou vraag ik je dat toch de plek waar de logees slapen of niet dan.

ze heeft hier nu 2 keer opgepast en binnenkort word de derde keer ze blijft dan slapen maar wel in andere kamer en oudste neefie gaat dit keer ook mee want die wilde graag bij zijn nichie logeren nou ik vind het best. maar ieder in het eigen bed.

gelukkig bemoeit die van mij zich niet met opvoeden ed. word gewoon moe van ze hihihihi zijn zoveel andere dingen die ik hier volgens mij al eens gezet had.
    gelukkig hebben we straks geen logeerkamer meer (als er dus een babykamer van gemaakt mag worden) en dan word het uds la wat lastiger om dr hier te laten logeren hihihih en dat vinden we erg hahahaha. mijn vent vind het nu al raar dat ze bijna een hele wk komt in de vak. hij vindh et maar niks. dus straks goed excuus om hetn iet te doen hahaha.

13. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    de mijne ligt al in het gat hoor......er is nog plek zat, kom maar op!

14. Beeb

Beeb Actief lid

14 mei 2006
    410
    0
    0
    Ik denk dat we een valse italiaan moeten toevoegen aan het recept die weten het beste hoe het werkt met beton enzo :)

Greets Beeb

15. ramona0309

hahaha en niet vergeten haar mobieltje af te pakken... anders krijgen we net zo'n toestanden als in die reclame.... vanuit het beton.. tringg.. tringg..

16. Dienares

Dienares Actief lid

23 jul 2008
    255
    0
    0
    Grrr, wanneer is die afspraak voor het storten in het cement. Ik hou t niet meer uit, nog even ik haar zoon mag ook mee het cement in!

17. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    Mag mn ma er ook bij?

18. Amfy

Amfy Niet meer actief

@dienares, mannetjes doen we niet hoor daar krijgen we spijt van die zetten we gewoon in een kooi onder de koude douche

19. Dienares

Dienares Actief lid

23 jul 2008
    255
    0
    0
    @Blusvrouw: Ja daarom moet die afspraak gauw zijn! Want anders wil ik m bij zn ma hebben.

20. Wardi

Wardi Bekend lid

6 mei 2008
    830
    0
    0
    Mama : )
    Far far away...
    Moet erg lachen om de reacties hier. Maar tis natuurlijk een ellendige zaak. Ik hoor en lees vaak over verschrikkelijke schoonmoeders....gelukkig heb ik het getroffen met de mijne, een superfijn mens. Jammer dat het bij jullie anders is.

Enneh...succes met dat gat...haha

Deel Deze Pagina