Hoe stort ik mn schoonmoeder in het cement?

Discussie in 'De lounge' gestart door ramona0309, 4 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Begint ie streken van zn moeder te krijgen?

2. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Gelukkig is mijn eigen schoonmoeder een schat. Mijn ex-schoonmoeder, daarentegen, was echt een * piep *....die had meteen erbij gemogen in 't cement...ach, gelukkig hoef ik haar noooooooooooooooooit meer te zien :) .

Maarre....schoonzussen, mogen die er ook in.....ik heb er één waar ik graag vanaf wil :) .

3. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    ik heb altijd de pech gehad... heb ik een leuke vriend vind ik de ouders niks... vind ik die ouders top dan valt de jongen tegen...

nu heb ik een onwijs leuke lieve etc vriend... dus je raad het al ;)

4. wendyp

wendyp Niet meer actief

Mijn schoonmoeder is echt een lieve vrouw....

Maar de vriendin van mn schoonvader kan ik af en toe echt afschieten!

Ze waren hier net. Sasha ging in bad en daarna aan de tiet en naar bed. Was ik dr aan het afdrogen, staat ze hoor: (onwijs hard) oetsiekoetsiekoetsie. En 1 2 3 AAAA, nu Sasha. Doe ns rustig ze moet straks naar bed. Nee ze doet het straks echt terug 1 2 3 AAA. Grrr.

Of dan komen ze hier, ligt ze in de box te slapen, dan is het van. Sasha sasha, doet ze dr oogjes open. Ben je wakker, ben je wakker? Doe maar even wachten *FLITS* foto. Grrr.

En de hele tijd, jeeeej kijk die benen, wat een babyvet. En kijk die armen, jemig....

5. Amfy

Amfy Niet meer actief

duhh baby vet je het is een baby

ik zou echt in staat zijn daarnaar toe te gaan als ze slaap met een enorme flitser en haar wakker te maken tot ze net haar ogen open doet en dan FLITS en dan er achter aan 123 aaaaa of oetsiekoetsiekoetsie

6. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ow.. haha... dat doe maar even wachten, moet zijn doe maar even lachen...

Kan er weer zo pissen om worden. Snappen ze niet dat een kind rust nodig heeft voordat ze naar bed gaat? (ze heeft zelf geen kids)

Deel Deze Pagina