hoelang vloeien?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Amfy, 8 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

hoi hoi

ik ben vorige week bevallen en ik vroeg me eigenlijk af hoelang je vloeid na de bevalling ik vloei namelijk al vanaf dag 3 al weinig en zou het met 2 maandverbandjes aankunnen (niet dat ik dat doe hoor ;) ) de kraamhulp zei tegen mij dat ik ongeveer 20 dagen zou vloeien maar ik verlies nu al bijna niets meer ja licht bruin en verder niet.

nu mijn vraag is dit dit wel goed? :oops:

2. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.201
    113
    Brabant
    ja hoor wisselt heel erg per vrouw!
    houd er wel rekening mee dat wanneer je meer gaat doen (bv wandelen buiten ofzo) je weer meer kan gaan vloeien! (dus dan iig een kraamverband in voor de zekerheid)
    als je t kraamverband beu bent kun je best een maandverbandje gebruiken hoor! gebruik dan bv kotex, daar zit geen plastic laagje op!

3. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja hier 6 wekenmaar hoor zo verschillende verhalen je kan er niets van zeggen, ik denk dat het ook aan verschillende factoren ligt en je hierdoor slecht kan vergelijken.. (zoals grootte placenta? ik bedoel hoe grote de placenta , hoe groter de wond in principe, maar de een blijft gewoon langer bloeden dan de ander.. (betere genezing?)

4. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Weet iemand of het normaal is, dat je na 4 weken "gewoon gevloeit te hebben" tot alleen nog bruinverlies en nu ineens weer zoveel vloeien dat ik van ellendigheid het kraamverband maar weer uit de kast heb gepakt?

5. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    allereerst GEFELICITEERD!

ik heb 3,5 week gevloeid. ook heel licht gelukkig

6. leonie20

leonie20 Actief lid

1 jul 2007
    180
    0
    16
    nou meid kan best hoor ik heb maar 4 dagen gevloeid en was ook allemaal prima in orde..normaal vloei ik ook niet veel dus nu ook niet zeiden ze.
    had na 5 dagen mn gewone spijkerbroeken van voor de zwangerschap alweer aan en mn gewone always met vleugels;)

7. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    super toch? ik had hetzelfde na jou, na 1 week waren inlegkruisjes goed genoeg :) liever zo dan 20 dagen aan een stuk met zon pamper te moeten rondlopen :p

8. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

mij si verteld dat 3 tot 6 week heel normaal is.
    ik ben 4 weken geleden bevallen(spoedkeizersnee) en ik vloei nog steeds, sinds 1 week wel veel minder kan het met gewoon maandverband aan, sinds gisteren zelfs met inlegkruisjes.

9. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    Had ik ook, bloeden was na 3 dagen voorbij.
    Heb nog wel 2 weken dat ik viezig bruin/geel slijm verloor. Maar na 2,5 weken was alles wer normaal :).

10. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    Is het niet gewoon je menstruatie? Ik had het ook precies 4 weken na de bevalling. duurde maar 2 dagen trouwens.

11. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Ik weet niet of het vloeien van een normale bevalling verschilt van een keizersnede maar ik heb alleen de eerste 4 a 5 dagen flink gevloeid en daarna steeds minden en nu al meer dan een week helemaal niets

12. Jompie

Jompie Niet meer actief

ik heb 7,5 weken gevloeid na de bevalling.

13. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ik vloei al 8 weken word er nie goed van

Deel Deze Pagina