Ja, weer eentje over Rapley

Discussie in 'Voeding' gestart door prrrsam, 17 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prrrsam

prrrsam Bekend lid

1 jan 2009
    987
    1
    18
    Ik vroeg me af hoe je Rapley moet toepassen. Ik heb wel vaker die link van de BV website gezien, maar ik geef geen borstvoeding en ik vind het niet helder en duidelijk geschreven. Met een stappenplan o.i.d.

Ik wil het namelijk ook gaan doen, maar ik wil gewoon een soort van op start schema weten.

Ze krijgt nu 4 flessen van 240 CC, met rijstebloem in de laatste fles. En een potje fruit, maar daar heb ik niet een vast tijdstip voor (het is of 's ochtends of 's middags). Ook stopt ze nu van alles in haar mondje.

Kan iemand mij helpen aan een duidelijke opzetje ofzo?

2. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Ik heb gewoon een aantal tijdstippen gepakt waar Kyra de borst kreeg en in plaats van meteen aan de borst haar het fruit en dergelijke aangeboden. Als ze het op had of niet meer wilde kreeg ze daarna de bv. Dus ik neem aan dat je het ook zo met de flessen kunt doen en dan gewoon even kijken hoeveel je kindje eet en daar rekening mee houden met de hoeveelheid die je in de fles doet.

Dus bijv:
    7.00 Fles 240 cc na verloop van tijd vervangen door boterham o.i.d.
    11.00 Fruit a la Rapley en fles
    15.00 tussendoortje fruit ofzo en na verloop van tijd vervangen door boterham
    18.00 Groenten a la Rapley en fles
    23.00 Fles 240 cc met rijstebloem

Als je dochtertje het eenmaal door heeft dan worden de flessen steeds kleiner, de hoeveelheid op de grond steeds minder, en eet ze zo een hele peer op voordat je het door hebt. :)

Deel Deze Pagina