Wij zijn net terug van een enerverende Alpe d'huZes week in Frankrijk. Inclusief lekker kamperen en vakantiegevoel. Vandaag 1e volledige werkdag. En ik ben nu alweer zo toe aan de zomervakantie Nog 23 nachtjes slapen! Dan vertrekken we naar Texel En jullie?
Afgelopen jaren telkens laat op vakantie gegaan, maar dit jaar eens vroeg: nog 30 nachten! Nog geen idee waar we heen gaan trouwens.
Wij nog maar 22 nachtjes voordat we naar de VS gaan. Wij wonen in regio Zuid en de kinderen zitten allebei op de middelbare, dus na volgende week is het al zo goed als vakantie (alleen nog een keer rapport ophalen en sportdag).
Nog 38 nachtjes slapen. Wij gaan naar twee plekken in Duitsland. Een regio gaan we vaker heen en andere is nieuw. Lekker nieuwe herinneringen maken met zn vieren. Vorig jaar heeft ons zoveel goed gedaan, hierdoor kijken we er nu extra naar uit.
Vakantie/reus: Vakantie oudste 2 : 26 dagen Vakantie met 3 (terwijl de oudste weg zijn) :29 dagen Vakantie met gezin: 68 dagen. Schoolvakantie: Oudste 2 hebben hun laatste examen op 23 juni en dan nog eens 2uur richting school om het rapport. De jongste zijn vakantie start 30 juni om 12uur.
Ik heb mijn "zomervakantie" er al opzitten. Dinsdag weer begonnen met werken, maar ook alweer toe aan vakantie. Heb nog wel 2x een weekje vrij dit jaar maar nog geen concrete plannen. Als ik wegga is het binnen Nederland.
Hier nog 42 dagen voordat we op (de eerste) zomervakantie gaan. Gelukkig kunnen we nog even teren op de meivakantie, toen zijn we naar Turkije en België geweest.
nog 14 dagen voor mijn eigen mini vakantie, en nog 5 weken voor de vakantie van de kinderen. en dan ben ik ook al wel weer klaar voor over 11 weken als de school vakanties weer voorbij zijn...
Vakantie van de oudste begint vandaag. Jongste moet nog 5 weken naar school. Hij is wel toe aan vakantie al. Op vakantie gaan we niet.
8 weken en 1 dag. 57 nachtjes dus. Ik heb er zin in hoor, maar tel de nachtjes niet af ofzo. Regio zuid dus over 9 weken en 4 dagen gaan ze weer naar school
Morgen nog 5 weken en dan gaan we 2 weken naar Karinthië en 1 week naar Istrië. Heel veel zin in! Dochter heeft nu echt vakantie want vandaag te horen gekregen dat ze geslaagd is Zoon zit in de toetsweek t/m dinsdag. Dan een week vrij, daarna projectweek. En in de laatste week alleen nog boeken inleveren, mentordag en rapport ophalen. Dus dat stelt ook bijna niets meer voor.
Wij blijven ook dit jaar thuis. Onze hond van 16.5 is al 7 jaar ziek en dus kunnen we al 7 jaar niet weg in de zomer omdat we voor haar geen oppas hebben ivm medicatie toedienen en insuline. Ik baal er ontzettend van want ik ben er zooooo aan toe om weer 2 weken naar Italië te gaan, maar helaas, het is niet anders. Gelukkig gaan we wel veel leuke dingen doen in de vakantie! Nog 4 weken keihard klussen in t nieuwe huis zodat we in de zomervakantie niets meer hoeven te doen en alle tijd hebben voor ontspanning. Onze zoon heeft vandaag gehoord dat hij helaas is gezakt voor zijn havo. Ook geen herkansing mogelijk dus die is helemaal overstuur, arm kind, ik heb zo met hem te doen. Hij heeft echt 2 maanden keihard lopen blokken en voor zijn gevoel ging het allemaal heel goed dus dit komt echt heel rauw op zijn dak. Vind het zo erg voor hem... gelukkig gaat hij met zijn vader lekker 2 weken naar Spanje in de vakantie, kan hij eindelijk even ontspannen en weg van Nederland.
Lekker vooruitzicht alweer @Mamafiets! Wij gaan niet weg in de zomer, ten minste niet allemaal (alleen de 2 oudsten), maar wij hebben wel voor de herfstvakantie een weekje op een vakantiepark in Limburg geboekt. Duurt nog even maar nu al zin in!