Wat is het verschil tussen profiel- en schermafbeelding. Ik wil mijn eigen plaatje naast mijn naam hebben staan, is dat nu een scherm- of profielafbeelding? Pim
Profiel is dat ding wat je ziet als je op je naam klikt, en die afbeelding zie je dus daar! Avatar (schermafbeelding) zie je als je berichten plaatst en het is (nog?) niet mogelijk je eigen avatar te gebruiken.;
Alleen beheerders en moderators kunnen hun Avatar veranderen, de beheerder moet de instelling veranderen zodat iedereen hun eigen avatar kan gebruiken.
Als je eerst een schermafbeelding van zp selecteerd en later nog een keer naar je schermafbeelding gaat dan kan je wel je eigen avatar kiezen!
zo makkelijk ging het bij mij niet , heb dat wel 10 keer gedaan weet ook echt niet hoe het uiteindelijk gelukt is, maar opeens kreeg ik wel de optie om zelf een schermafbeelding te uploaden. (nog net voordat mijn lappie het raam uit vloog : P)
Ik doe dit topic dicht. Als er problemen zijn die nog niet in de lijst staan (zie Jan zijn bericht in dit subforum) kan je ze daar alsnog melden. Elmo