Wie van de dames heeft ook maat 35 of kleiner? Valt het jullie ook op dat het zoooo lastig is om schoenen te vinden? Of het is te kinderlijk..... Of je betaald meteen de hoofdprijs. Heel vervelend! Had liever een 36 of 37 gehad! Veel makkelijker met schoenen kopen. Waar kopen jullie je schoenen?
Maat 35 helaas. Ik koop tegenwoordig veel via internet, zalando heeft heel veel en Omoda heeft ook wel keus. Ik ben echt zo vaak zwaar gefrustreerd terug gekomen van het winkelen. Zoveel leuke schoenen en nooit in mijn maat. En als er dan al ergens maat 35 te koop is, dan zijn ze plat:x. Echt, kunnen ze dan echt niet bedenken dat er bij een kleine maat een klein persoon hoort die blij is met wat cm's extra!
Wat lijkt mij dat frustrerend! Moet je al net toevallig eens tegen iets aanlopen.. Zo heb ik een paar maanden terug voor onze oudste (maat 31) hele leuke enkel laarsjes met hak gekocht bij de Bristol: was er haast jaloers op haha.
Ik heb maat 35 en bij van Haren heb je tegenwoordig aardig wat leuke schoenen in de maat xxs, en dat is maat 35. Hoop dat je er wat mee kan
In zomerschoenen heb ik maat 35 maar normaal maat 36. Mijn moeder heeft maat 33 en kan echt nooit geen schoenen vinden. Altijd kinderschoenen en is heel beperkt. Veel met hello kitty maar ja.. daar gaat iemand van 50+ echt niet in lopen... haha
Het heeft opzich ook voordelen . Timberlands zijn bijvoorbeeld wel 100 euro goedkoper in die maat !! En Nikes , adidas ook allemaal .
Ik heb juist een grote maat, 41 maar vaak ook 42 en een brede voet. Díe combinatie is niet fijn en dus ook niet een grote keus. Het is frustrerend dat je niet de keuze hebt uit al het leuke aanbod of het is heel duur. Je komt vaak uit bij speciaal zaken en betaald daar ook voor.
Precies ja... je betaald er voor als je naar een speciale winkel gaat. Nou zijn sport merken vaak wel iets goedkoper met schoenen. Maar ik ben eigenlijk geen sportschoenen type... Meer van de ballerina's en de pumps. Baal er soms echt van!
Klopt! Nu heb ik niet maat 35 maar ik heb laatst wel leuke nike's gescoord in maat 36,5 wat dus nog een kindermaat is blijkbaar, en die waren een stuk goedkoper dat dezelfde schoenen in volwassenmaat. Maar maat 35 lijkt me inderdaad heel lastig, vooral als je op zoek bent naar mooie vrouwelijke schoenen.
Schoenen - Dames - vanHaren Schoenen Zie dit allemaal bij van Haren in maat 35. Echt heel leuk en voor fijne prijzen. En ook leuk dat ze daar maat 43 en 44 hebben voor dames. Dat wist ik helemaal niet. Kleine maat damesschoenen en herenschoenen. Een lijst van webshops en schoenwinkels die kleine schoenmaten verkopen En deze vond ik ook nog. Zelfs vanaf maat 32.
Een vriendin van mij heeft maar 35, zij koopt wel eens schoenen op Small Shoes | Petit Shoes | Small Size Shoes. Moet je wel flink in de buidel tasten, maar dan heb je ook wat.
Van haren heeft idd de laatste tijd volwassen schoenen mt 35. Zit zelf tussen 35/36 in. Wbt kindermaten goedkoper; is idd zo maar soms valt t toch wel heel anders. Heb uggs in mt 36 die prima zitten en nu kindermaat 33 genomen maar die zit toch minder lekker!
Ik heb maat 36..ik krijg vaak commentaar over mijn kleine voetjes.. ervaren jullie dat ook? van hoe kun je daar nu op lopen..tot ahww wat schattig!! haha..tjah.. wat doe je eraan he..ik heb er zelf geen problemen mee. Vind het wel jammer dat ik redelijk brede voetjes heb..dat is dan weer een slechte combi..klein en breed..meestal zijn kleine schoenen smal.
haha nee opmerkingen nooit gehad, maar ben ook klein. (153) krijg meer vragen over hoe dat allemaal toch kan met mijn vriend van 190 lang :')