Ik wil mij vriend eens verrassen, en ik dacht eraan om eens wat s.exy foto's te laten maken. Niet bloot he, maar met lingerie enzo, of met jeans en hemdje en nat haar, zo een dingen. Maar ik weet eigenlijk totaal niet wat hij daarvan zou vinden als ik met zo een foto's zou thuiskomen. Iemand die dit al gedaan heeft? En wat vond vriend ervan? Ben best wel verlegen en niet helemaal tevreden van mijn lichaam, maar denk dat met de juist poses en goede fotografe dat het wel mooi kan zijn. Ook staat onze intieme relatie op een zeer laag pitje en hoop dat dit misschien wel alles weer wat opflakkert.?
Ik zou het niet zo snel doen.... Hij kan het niet inlijsten en ergens neer zetten dusja wat heeft hij er dan aan? Ik zou dan eerder een nachtje weg gaan ofzo.. Dat kan het ook weer opflakkeren
Collega van mij heeft dat ook gedaan. Ik heb de foto's niet gezien, maar ze wilde het ook zo doen als jij omschrijft. Een jaar later zijn ze getrouwd, haha! Dus dat was een goed resultaat!
Hmm, ik zou het niet snel doen. Ik zou eerder denken aan elke week een avondje tijd voor elkaar. Geen tv oid aan, gewoon lekker wijntje en muziekje. Spelletje doen, samen lekker eten, kletsen.
Op zich heel leuk,maar wat ik dan afvraag wat doe je met de foto's? Hang je ze op (waar?) of doe je ze in een boek wat vervolgens in de kast komt.Vraag me dat altijd af als je dit soort foto's laat maken.
Ik denk dat je vriend (ik ken hem natuurlijk niet, maar een man in het algemeen) het super stoer/sexy/(geil?) zou vinden als zijn vriendin met zulke fotos thuis komt. Iets wat hij niet snel zal vergeten, waar hij vast tot aan zn bejaardheid aan terug denkt, wat was die chickie van me tof! Die fotos moet je wel goed opbergen in een mapje ofzo, leuk voor één dag en de herinnering wat blijft. Zoek wel een geschikte fotograaf uit, iemand die geen ervaring met deze stijl heeft kan het al snel tuttig/hoerig of gênant overbrengen en dat wil je lijkt me niet.
Waarom niet? Ik ga er niet vanuit dat jan en allemaal in hun slaapkamer komt.. Het zou daar opgehangen kunnen worden oid
Google es op boudoir fotoshoot? Wat mij nog leuker lijkt, is van je partner de fotograaf maken . Minder professioneel natuurlijk, maar dan doe je het écht samen. Hoor dus misschien es rond of niemand in je omgeving een reflexcamera heeft?
vind ik wel mooi. Heb de foto's in een la (voor de zwangerschap) mn man is binnenslaper en heeft er een paar op zn kamer. Zn favoriet zal denk ik ook mee op uitzending gaan haha. Gewoon doen. Hartstikke mooi
hier loopt familie, schoonfamilie en vrienden regelmatig de slaapkamer in... Ik zou niet willen dat hun die foto's zouden zien. Mijn kinderen komen elke dag in onze slaapkamer en ik vind het al helemaal niet nodig dat hun uitdagende foto's van mij zien.
Ik heb het net aan mn vriend gevraagd en die zou dat echt heel leuk vinden. Maar ik zou ze dan niet ergens ophangen ofzo.