Ik heb deze schoen gekregen van mijn zus omdat ik ze zo leuk vond maar wat kan ik erbij aan.. Ik heb werkelijk geen idee en ik wil ook niet voor gek lopen natuurlijk.. Dus tips zijn zeeeer welkom
kan bij van alles toch? spijkerbroek, witte, zwarte, beige/donkerblauwe broek. dit idem voor rokken /jurken in die kleur
In geval van het zwarte hakje, een zwarte broek met een colbertje in de kleur van de schoenen Wel een leuke skinny broek dan.
Kan een donkerblauwe broek ook omdat er een zwart hakje aan zit.. hahaha ik ben altijd zo bang dat ik voor gek loop daarom koop ik meestal zwarte schoenen lekker makkelijk.. en nu twijfel ik zo erg..
Normale jeans, zwart of witte broek kan ook altijd natuurlijk. Kan eigenlijk bijna niet fout gaan als je maar geen gekleurde broek of gek truitje op een normale broek draagt
alles behalve een WITTE legging (tenzij tot de kuit is) en een joggingbroek dat zijn de 2 dingen die er niet echt bij passen persoonlijk
Donkerblauwe broek, witte broek of spijkerbroek. daarboven vind ik zelf de marine look erg leuk. Rood wit jasje streep of blauwwit streepje...
donkere (skinny) spijkerbroek. net zwart jurkje. zwarte skinny broek, witte broek... Kan vanalles bij! Shirtje in dezelfde kleur, of een passende kleur