hoe tanden witter krijgen?

Discussie in 'De lounge' gestart door kleintje88, 12 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    En de behandeling ging ook goed? Geen blaren ofzo? En wanneer zag je resultaat?

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Maar serieus.. Net of iemand gaat letten of je tanden 1 tint witter zijn tijdens je trouwdag ;) denk dat ze meer naar jou en je man in het geheel kijken dan zo'n minuscuul detail..
    Als je nu kanariegele tanden had oké, maar dat ene tintje

3. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Het gaat mij niet om want anderen denken het gaat erom hoe ik me voel.. En de tanden iets witter voor op de foto zou ik fijn vinden..

4. Melrose

Melrose Fanatiek lid

26 jun 2011
    1.601
    14
    38
    Flevoland
    Hebben jullie enig idee welke variant je precies moet hebben? Het lijken er zoveel. :)

5. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

ik heb ook de crest 3d whitestrips geprobeerd en ze werken echt super!! ik had eerst een probeer kuur gekocht en daarna een volledige behandeling. de volledige kuur heb ik nog niet gebruikt. en bi mij branden niets en ook geen blaren ofzo.

6. mamazeyad

ik zou eerst een probeerset nemen om te kijken of je tanden er niet gevoelig voor zijn.

7. Melrose

Melrose Fanatiek lid

26 jun 2011
    1.601
    14
    38
    Flevoland
    Zag je al resultaat door de probeerset?
    En mag ik vragen waar je dit gekocht hebt?

8. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Tijdje geleden 20,- geboden op vakantieveiling. Behandeling van 45 minuten gehad bij een super professioneel bedrijf en mooi wit geworden.. :D

9. mamazeyad

ja zag echt goed resultaat, naar aanleiding daarvan dus meer gekocht. ik heb het besteld op de officiele crest white site.

10. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0

Dit mag in Nederland toch net meer? En het is echt niet zo goed voor je (tijdje geleden in het nieuws geweest).

Ik ben ze nu bij de tandarts (nou ja de spullen via tandarts gekocht) aan het bleken en het werkt echt super en het is niet slecht voor je tanden. Nu alleen de ondertanden omdat ik net voor de zwangerschap de boventanden had gedaan en toen onder niet meer wilde doen omdat ik zwanger was. De spuitjes die je koopt zijn 2 jaar houdbaar in de koelkast en ze moesten nu dus gebruikt worden. De boventanden zijn nog steeds mooi wit en onder nu dus ook.

Kosten toen waren 275 euro. Ik snap dat je dat geld niet zomaar hebt maar het is wel de beste manier om te bleken en gezonde tanden over te houden.

En mochten je tanden over paar jaar weer wat geler worden, hoef je alleen die spuitjes te kopen omdat je de bleeklepels dan al hebt. Die kosten rond de 35 euro per 4 stuks (genoeg om boven en onder bij te kleuren).

11. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    Na 3 dagen begon ik al resultaat te zien en de kuur duurt 14 dagen. Nee geen blaren of gevoelige tanden gekregen.

Ik had de 3D crest whitestrips Advanced Vivid.

12. Gazy

Gazy Niet meer actief

Hebben wij ook gedaan hoor voor ons trouwen... we hebben zo'n tandpasta gebruikt en die werkte voor ons voldoende.

13. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Welke had je?

Heb nu die van beverly Hills bij de kruidvat gehaald en na vier keer poetsen lijk ik al ietsjes wittere tanden te krijgen..natuurlijk niet spierwit maar dat hoeft ook niet

14. henkie24

henkie24 Niet meer actief

'nou ik ging nergens geks mee experimenteren net voor mn bruiloft. hooguit tandpasta en verder niks. dalijk gebeurt er weet ik wat met je tanden... of nog erger heb je helemaal geen tanden meer hahaha ( heeeeel flauw he)

15. Drieka

Drieka Niet meer actief

Helemaal mee eens en met bleken beschadig je ook flink het glazuur, uiteindelijk krijg je dus andere problemen.

Deel Deze Pagina