Heel raar en heel vreemd inplaats van om de vier uur 200ml drinkt ons prinssesje om de twee uur 100ml. Langer wachten er tussen heeft geen zin want ook dan drinkt ze precies 100ml. Ze is nu 5,5 maand en ze doet het super en is mega gezellig alleen die flessen circus mag van mij wel iets minder. (Ben wel bezig met borstvoeding afbouwen krijgt ze nu alleen nog maar in de nacht als ze komt?) Iemand een idee?
Eerder dronk ze 200 cc BV en nu 200 cc KV, of dronk ze van de KV eerder ook 200 cc? In het laatste geval kan het zijn dat ze even ziek wordt en dan minder per keer wil drinken. In het eerste geval: KV is veel zwaarder verteerbaar dan BV. In beide gevallen komt het vanzelf wel goed en stuur je er weinig aan, denk ik
Hier een meisje die nooit meer dan 150ml per fles heeft gedronken. Zelfs nu met 1 jaar drinkt ze maar 120ml per fles en dan in plaats van 2x de fles krijgt zij 3 of 4x melk. Zij kwam dan ook iets meer en aan het einde van de dag kwam ze op hetzelfde aantal als babies die in 1x wel een grotere hoeveelheid drinken. Ik heb er eigenlijk nooit een probleem van gemaakt. Nooit gedwongen en gewoon haar gevolgd hierin.
Ze heeft indd nooit echt super veel in een keer gedronken altijd al kleine beetjes.. Misschien is haar maag niet zo heel groot zeg maar denk ik dan. Het is opzicht niet zo een heel vervelend probleem alleen wel als ik de deur uit wil gaan of als we een eindje weg moeten omdat ze dus ook weer wat sneller honger heeft. Het was meer dat ik denk dat het niet helemaal goed is hoe het nu gaat.
OK, tja, dan is haar maag gewoon niet groter en meer erin proppen zal dan echt niet lukken. Heel normaal hoor, hier ook een dame die heel lang op de 100-120 cc heeft gezeten. Drinkt nu nog steeds niet meer dan 150+5 in 1 keer, (en gaat meestal niet helemaal leeg ook nog).
Ik dacht al zoiets .. maar dan weet ik in ieder geval dat het geen kwaad kan.. weer wat geruster om :-D