Hoe tandjes poetsen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Bryan2013, 17 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bryan2013

Bryan2013 Actief lid

17 nov 2013
    146
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nou bedankt voor al jullie tips en ervaringen!
    We gaan er mee aan de slag.

Heb toevallig zo'n setje van Nuby liggen dus mischien dat maar eens proberen.
    Ben benieuwd ;)

2. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

vind ik ook, daarom zou ik aanraden met een 0-2 jr tandenborstel te beginnen.

3. littlemissme

littlemissme Bekend lid

1 sep 2013
    572
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben bij een half tandje zeg maar gaan poetsen (had er ook een topic over geopend). Wij poetsen met een babytandenborstel en elmex (heeeeeel klein beetje),, als hij rond 20.00 uur naar bed gaat. Hoort dus bij het avondritueel. Nou geef ik nog borstvoeding en hij krijgt nog een voeding om 23.00 uur maar dan gaat het niet lukken dan nog te poetsen. Het is niet anders...
    zing er idd ook een liedje bij van dirk scheele
    'We gaan tanden poetsen met een tandenborstel
    in onze mond
    We gaan van links naar rechts
    en van onder naar boven
    helemaal in het rond
    en we gaan poetsen poetsen poetsen poetsen poetsen (4x) '
    Of die op melodie van vader Jacob

vind het wel lastig dat je nu nog niet goed kan zeggen van mondje open. Kan niet altijd zien wat ik doe dus ik doe het maar op gevoel :) hij vind het wel erg leuk :)

4. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Ik at als kind weleens stiekem tandpasta, nou, ik heb nooit ergens last van gehad en ik leef nog steeds:D

5. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Onze dame heeft 2 ondertandjes, moet ook gaan poetsen, maar zie er tegen op, ze heeft een hekel aan alles in haar gezicht(schoonpoetsen met toetendoekje is al kindermishandeling volgens haar, hihi).
    Ik heb een babytandenborstel van difrax. Ze mag er nu elke avond even mee spelen na de laatste fles, gister had ze hem voor 't eerst in d'r mond. Vond ze wel een beetje gek, die haartjes, haha! Ik probeer haar nu eerst even spelenderwijs vertrouwd te maken met de tandenborstel en dan binnenkort maar eens even proberen met poetsen...

6. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

volgens mij is het ook alleen schadelijk voor de tanden, je kunt dan witte vlekken krijgen op je tanden.

Deel Deze Pagina