Ik wil na de bevalling Flesvoeding gaan geven. Maar nu zit ik met de vraag: Welk merk flesvoeding is het beste voor je kindje? De een heeft het over : kruidvat eigen merk, de ander over Nutrilon etc. Wat is jullie ervaring, en wat raden jullie aan? Natuurlijk wel een voeding waar het meeste inzit
Ik vind ze allemaal goed, als ze niet goed zouden zijn zouden ze ze niet verkopen Maar ik heb eerst friso preventief ha gebruikt en nu zit ik op de kruidvat extra care.. Het cb zei tegen mij dat kruidvat voeding goed is maar dat er best wel veel baby's zijn die het niet lusten.. Ik denk dat je de voeding moet nemen waar jou gevoel het beste bij is.. Wil je hypoallergene voeding gaan gebruiken of niet?
Denk dat dat wel verstandig is (hypo-allesgene voeding). Maar wat dat betreft ben ik een 'leek'. Vandaar dat ik jullie maar even vraag
Ik heb zelf gekozen voor Nutrilon. Dit omdat ze dat in het ziekenhuis ook geven aan de baby's. Vond het wel handig om niet gelijk te hoeven overstappen op andere voeding.
Hmmm ik weet ook nog niet echt welk "merk" ik ga geven.... Waarschijnlijk ook Friso... Geeft iemand ook het eigen merk van Kruidvat? Zo ja, ervaring daarmee? Tnx!
Ik ga Similac proberen. Is handig, omdat het ook in veel andere landen te koop is (reislustige types). En de halve prijs van Nutricia (toch Hollanders...)
Ik geef kruidvat voeding en ben er heel erg tevreden over.. Stijn drinkt het net zolief als friso voeding..
Hier ook sinds n paar dagen 1 flesje avondvoeding. Justin krijgt kruidvat standaard nr 1. Hij vind t heerlijk want de fles gaat helemaal leeg, dus.. En ik hoopte eigenlijk n beetje dat niks zo lekker is als mama's melk . T scheelt nog behoorlijk in de prijs vind ik.
Er is volgens mij geen 1 FV beter dan de ander. Elk merk FV moet aan strenge eisen voldoen. Iman kreeg eerst Friso comfort. Nu dieetvoeding vanwege KMA, maar nog steeds Friso. Friso bevalt hier goed. Toen ze net geboren was kreeg ze Nutrilon, hier reageerde ze echter heel heftig op.
Wij gebruiken Nutrilon Hypoallergeen. De reden hiervoor is dat er in het ziekenhuis gezegd is dat we dit moesten nemen omdat ik ook borstvoeding gaf en deze combi minder problemen zou opleveren. Inmiddels is de BV over (uitverkocht zeg maar, hihi), maar ik gebruik nog wel die Nutrilon. Vind het erg duur (15 euro per verpakking), maar de kinderarts zegt dat we niet moeten wisselen van voeding omdat kinderen de verandering in smaak vaak niet goed verwerken . Ze vindt het wel lekker en heeft veel minder krampjes dan met BV dus ik ben er wel tevreden over.
Rare beredenering van je kinderarts, aangezien bv ook heel wisselend van smaak is Ik geef Friso Preventief Hypo Allergeen. Goedkoper dan Nutrilon en makkelijker te verteren, waardoor minder kans op spugen. Ik vond die van Nutrilon ook meer stinken en ranziger/bitterder smaken als die van Friso. Friso is lichter verteerbaar dan Nutrilon, vandaar dat een hoop moeders toch voor dit merk kiezen..
Anna heeft nutrilon gehad en als borstvoeding nu weer niet lukt, gaan we weer nutrilon geven. Is ons goed bevallen!
We zijn begonnen met Nutrilon maar Finn kreeg alleen nog maar meer last van kramp door de voeding dat we zijn overgestapt naar Friso en vanaf zijn 1e fles heeft hij ook de nacht beter doorgehaald.
Qua qualiteit maakt het niet veel uit. Ik gebruik nutrilon, handig vind ik dat daar ook kant en klare pakjes van 200cc van zijn, die kan ik altijd meenemen. Als ze onderweg honger krijgt drinkt ze het koud. Groetjes Lisette