Hallo, Jairo is nu ruim 5 maanden en ik heb wat vragen over hoe het straks verder gaat. Hij krijgt nu hypo allergeen, maar straks willen we overgaan om standaard 2. Ook gaan we straks natuurlijk beginnen met groente en fruit. Ik denk alleen niet dat het verstandig is om gelijk alles te gaan doen. Kan ik met 5,5 maand al beginnen met standaard 2, en dan eerst mengen met hypo allergeen 1 en dan met 6 maand beginnen met fruit en groente? Hij krijgt nu nog 5 flessen van 180/6, gaan niet altijd op, verschilt per dag. Is er ook een max aan standaard 2? Denk dat ik dan niet meer op 5 flessen hoor te zitten? Alvast bedankt
Hoi! Je kan zo'n 2 wk voor of nadat Jairo 6 maanden is overstappen op standaard 2. Zo rond de 6 maanden mag je beginnen met bijvoeding. Het hoeft niet op de dag zelf hoor! Dus je hoeft dat niet allebei tegelijk te doen en jouw voorstel is prima. Er is een maximum aan standaard 2, 4 flessen van 180/6 per dag. Ik denk dat je daar makkelijk aan komt, omdat de opvolgmelk wat zwaarder valt. Mocht je in het begin iets hoger uitkomen, dan is dat niet erg hoor. Groetjes linda