hoe zit dat nou?!?!

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by spannendetijden, Apr 1, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    dames ik zit met een vraag over je temp opnemen

mijn temp opnemen heeft eigenlijk weinig zin omdat er nooit wat van klopt ( t schommeld nogal en word ongi bij hoge temp of dag ervoor zakt ie pas enzo en heb van "nature" lage temp) maar de afgelopen dagen dacht ik, misschien kan ik aan mn temp zien of het deze maand is gelukt! :) maar ik heb dus op verschillende tijden temp opgenomen en dan krijg je dit :
    di half 6 : 36.9
    woe kwart voor 8 : 37.1
    do kwart voor 7 : 36.8
    (na 20 min draaien in bed en 5x op snooze te hebben gedrukt )
    dus tja,...waar ik nu vanuit moet gaan?!?!? en zo zie je maar regelmaat is belangrijk!!!!!!
    ik zag ook op aantal kaartjes dat je temp bij zwangerschap niet perse hoger dan 37hoeft te zijn:(:) maar hoe weet je t dan?!?!
    ik snap er geen bal meer van?!?!?!?!?!

2. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Je temp is niet erg betrouwbaar aangezien je het niet op hetzelfde tijdstip hebt opgenomen. Er valt dus ook niet veel zinnigs over te zeggen nu.

Je zou als er een nieuwe ronde komt elke dag kunnen gaan tempen en dan op hetzelfde tijdstip, dan kunnen we met je meekijken.

Hier word het tempen uitgelegd: Temperaturen: voor een beter inzicht in je cylcus | algemeen | artikelen

3. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    ja dat heb ik jaar lang gedaan,...maar er was geen touw aan vast te knopen!!!! hoopte nu alleen dat ik hoge temp zou hebben wat kon duiden op positieve uitslag en ik WEET dat verschillende tijden niet echt betrouwbaar zijn!

thanks voor je reactie iig

Share This Page