Weet iemand hoe snel een antiobiotica aan moet slaan? Roan heeft sinds gister ochtend antiobiotica tegen een oor en keelontsteking. Hiervan heeft hij al vanaf maandagnacht koorts, net toen ik hem in bed legde had hij nog steeds 39,5. Dus heb niet het idee dat de koorts zakkende is.
ik kijk even naar mezelf.. ik heb vorige week ook een keelontsteking gehad en ab gekregen, op maandag gekregen en op woensdag merkte ik er iets van.. dus ik denk dat het morgen wel iets beter moet gaan met je zoontje! Beterschap!
Mijn zoontje heeft begin dit jaar 2 x AB gehad. Ik dacht dat ze toen zeiden dat binnen 48 uur de koorts weg moest zijn. Beterschap voor je kleintje!
Ik wacht morgen nog even af. Heeft hij morgen ochtend nog steeds koorts (38.5 C) dan bel ik de HAP even en overleg ik het met hun.
hier ook ab gehad oor en keel ontsteking al 3de keer in 3 en halve maand tijd hij moet maandag na kno arts want hij is er zo extreem ziek van diaree overgeven houd niets binnen vorige keren binnen 48 uur verbetering
Erg herkenbaar. Onze dochter had rond de kerst een dubbele oorontsteking. Voor mij gevoel moest de koorst meteen zakken na gebruik van antibiotica. Dit gebeurde niet. Dokter gebeld, het kan 24-48 uur duren. Dus zolang gewacht, dochter al die tijd 40 graden koorts. Na 48 uur gebeld, mochten we meteen komen. Antibiotica sloeg niet aan. Andere gekregen en die hielp meteen..... Waarom ze je toch eerst twee dagen met een kind met 40graden koorts laten lopen weet ik niet, maar goed, het zal wel. Ik vermoed in jou geval dus ook dat de antibiotica niet aanslaat en dat je een andere moet hebben.