hoe doen jullie dat? ik doe tara altijd eerst in badje en daarna de fles,maar maken jullie de kleine dan ook altijd wakker daar voor? liefs linda
in het begin maakte ik Devano wakker omdat hij tegen die tijd sliep! geen probleem en daarna sliep hij gewoon verder na het badje en flesje! Nu is hij wakker als ik hem ga badderen of douchen. Daarna de papfles en dan naar bed!
Mijn dochter gaat sochtends in bad/emmer...ik weet niet wat je bedoeld? Ze krijgt 7.00 een fles en slaapt dan tot 9.30 uur ongeveer dan in bad en 10.30-11.00 fles. (overigens gaat ze 'maar' 3x pw in bad)
Jelle is eigenlijk altijd wakker rond baddertijd. En toen hji nog zo klein was deed ik hem in bad voor de fles van 23.00 omdat hij dan lekker rozig en warm was als hij zijn bed inging. Als hij sliep maakte ik hem wel wakker, hij moest toch wakker worden voor de fles, en hij vind het zo lekker in bad.. Hoe vervelend hij ook is, als hij zijn badje ziet breekt er een grote lach door op zijn gezicht...
Wij houden Jesse na 16.00 wakker hij gaat dan rond 18.15 met 1 van ons in bad of onder de douche en krijgt daarna rond 19.00 de fles en gaat daarna op bed. Als wij hem na 16.00 ur niet wakker houden, slaapt hij s nachts moeilijk. Groetjes Simke
Florine gaat 2 keer per week in bad en dan 's ochtends. Ik zorg iig dat ik nog niet aangekleed ben. Ik leg haar kleertjes om een kruik of op de verwarming net als de handdoek (zo'n eentje met muts weet je). Ik maak het badje halfvol in de douche en hang de kop er nog in. Dan kleed ik haar uit en wikkel haar in de warme handdoek. Neem haar mee naar de badkamer waar ze in bad gaat. Ik zat de douche nog even aan (dan weet ik zeker dat het warm genoeg is). De handdoek leg ik trouwens in het wipstoeltje wat in de douche staat. Dan haal ik haar eruit en wikkel haar gelijk in die handdoek. Mee terug naar de kamer en kleed haar aan. C'est ca Linda
Ik heb Bram nooit wakker gemaakt voor zijn badje. Meteen na het wakker worden in bad en daarna zijn fles. Dat werkte hier prima.
Ik geef borstvoeding, als mevrouw wakker wordt geef ik haar eerst te drinken (geen keus, ze is nogal hongerig en wil alleen maar eten als ze wakker wordt). Daarna in bad/onder de douche en dan lekker bij mamma in een warm dekentje de andere borst, en dan slaapt ze weer, maar je, ze is ook pas 4 weken
Jasmijn gaat altijd rond 22.00 - 22.30uur met ons mee onde de douche. Meestal wordt ze vanzelf wakker en anders maken we haar wakker. Dit ivm de laatste voeding. Daarna krijgt ze dus haar flesje en dan slaapt ze de hele nacht lekker door.
Ik doe Mitchell om de dag in bad na zijn ochtendslaapje (meestal rond 10 uur) Als hij wakker word geef ik hem eerst de borst, hij is dan zo hongerig en als ik dat niet zou doen dan huilt hij gedurende de hele baddertijd. Ik vind dat zielig en bovendien ben ik bang dat hij dan een hekel aan bad gaat krijgen. Na bad nog even spelen in de box en geeft dan zelf aan als hij moe is. Dan breng ik hem naar bed en valt als een roosje in slaap
Ze gaat hier meestal begin van de avond in bad, maar soms ook overdag. Ze krijgt altijd na het badje de fles en daarna gaat ze lekker slapen. Maar ik maak haar er niet voor wakker. Ze gaat ongeveer om de dag in bad.