Hallo allemaal, Ik wilde laten weten dat ik weer zwanger ben, gisteren 15 weken! Eind februari stond ik ook op dit forum, omdat mijn zoontje Milow Gorka toen is overleden door een tragisch ongeval, nu mag ik het blijde nieuws vertellen dat hij een broertje of een zusje gaat krijgen. Nog steeds een groot gemis waardoor ook weer heel veel angsten naar boven komen voor deze kleine spruit, ik hoop dat alles goed gaat en dat 12 april dit kleine hummeltje op de wereld mag komen om de wereld weer een stukje mooier te maken. groetjes marjolein
gefeliciteerd met jullie zwangerschapn een fijne tijd toegewenst!! jullie kleine man zal er altijd bij zijn!!!!! dikke knuf
Hey chicken1975, Bedankt en jij natuurlijk ook gefeliciteerd met je zwangerschap, dat er weer een mooi wondertje op de wereld er bij mag komen. Groetjes Marjolein
Hoi Marjolein, Allereerst van harte gefelicteerd met je zwangerschap! Ik hoop dat ondanks het ernome verdriet van jullie overleden zoontje, jullie toch kunnen genieten van de zwangerschap. Ik ben hier nieuw op het forum. Is jullie zoontje omgekomen bij een verkeersongeval? Ik heb net ook mijn verhaal op dit forum gedeeld. Eind januari, dit jaar, dus ook ongeveer 7 maanden geleden is mijn zusje, heel plotseling tijdens haar slaap overleden aan een hersenbloeding. Zij was 26 jaar. En moeder van haar dochterje, 2,5 jaar en haar zoontje 3 maanden. Ik ben zelf 18 weken zwanger. Ik ben enorm gelukkig met mijn zwangerschap. En probeer er ook van te genieten. Maar ik heb ook enorm veel verdriet. Want ik mis mijn zusje echt verschikkelijk veel. Daar zijn geen woorden voor. Dus ik kan me wel een klein beetje indenken hoe jij je nu moet voelen. Liefs
Het tragische verhaal van je zoontje weet ik nog... Heftig hoor. Gefeliciteerd met deze nieuwe zwangerschap. Lijkt me heel dubbel. Maar probeer er ook een beetje van te genieten meid.
Het verhaal van je zoontje kan ik me nog heel goed herinneren Wat een vreselijke tragedie. Jullie nemen nooit geen klamboe meer denk ik. Welkom (terug) op het forum. En van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!! Dat is mooi nieuws
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. En wat een groot verlies van jullie zoontje, zoiets wil je niet meemaken.... Ik hoop dat je mag genieten van deze zwangerschap en van straks jullie 2e kindje.