Hoe te slapen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MysteriousG, 10 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Wat fijn om te lezen dat ik niet de enige ben en dit bij vele herkenbaar is... :)

Hahaha een gat in de matras klinkt erg verleidelijk eigenlijk :D en dat ene kussen van fysio voor tussen de benen lijkt mij ook echt geweldig! Ik neem ook bij elke draai alles in bed met me mee haha :)

Helaas heb ik dat bij beide zijden. Gisterenavond heb ik de voedingkussen alleen tussen mn benen gedaan en mn buik vrij gehouden. Hielp wel een beetje. Na een paar schopjes was ze rustig en sliep ze.. om haar rustig te houden heb ik elke keer bij elke draai geprobeerd zo voorzichtig en langzaam mogelijk te draaien zodat ze niet wakker werd en ook dat heeft geholpen :D heb eindelijk een beetje kunnen slapen yaaaay!!! :D hopelijk blijft dat de komende nachten ook zo ;)

2. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.301
    10.271
    113
    Vreselijk die gebroken nachten. Ik kan alleen nog opmijn linker zij liggen. Wanneer ik op de rug lig is het te benauwd en lijnlijk, op de rechter zij doet de heup zeer en kan zeer moeilijk draaien. Linker zij is het er niet meer mee eens en mijn oor doet zeer van de hele nacht er op liggen. Maar kan wel wat makkelijker uit bed via de linkerkant.
    Nog 5,5 week zullen we maar denken.

Deel Deze Pagina