Waarschuwing... rare vraag! Ik heb al een tijd een zeer onregelmatige cyclus (gemiddeld 3x per jaar ongesteld = PCOS vastgesteld door gyn). Ineens kreeg ik in juni zere tepels en kramp en werd ik ongesteld. Na een paar weken ik weer zere tepels, kramp en na twee orgasmes achter elkaar (mastur) werd ik dag 28 ongesteld. Inmiddels zat ik afgelopen zaterdag op cyclus 28 en heb ik alweer een week veel krampen en zere tepels. Vanochtend bedacht ik; zou ik ongesteld worden na die (mastur) orgasmes? Getest en... ja dus ik ben nu weer ongesteld. Dit zou dan een cyclus zijn van 32 dagen. Herkend iemand dit? We willen graag zwanger worden (hebben regelmatig seks en ook dan heb ik orgasmes, alleen wat minder heftig) en die rare cyclus helpt daar natuurlijk niet bij. Nu durf ik dit niet met mijn vriend te bespreken ivm het mastur stuk. Ineens krijg ik ook twijfels, want had ik niet gelijk op dag 28 moeten testen en de ongesteldheid afwachten??? Ik voelde mij echter al zo onwijs ongesteld, dat ik dat niet nodig vond. Maar zou ik ook ongesteld zijn geworden zonder het mastur? Ooh, twijfels! Herkent iemand iets?
Ik denk niet dat het mastur kwaad kan bij het zwanger worden, of eventuele innesteling 's gebeuren. Althans.. nog nooit van gehoord!
ooooh is dat wat ik moet doen??? ik zit al sinds niet afgelopen maandag maar de maandag ervoor te wachten op mn door primoluut opgewekte menstruatie. maar hij wil maar niet doorzetten haha! nou ik ga aan de slag vanavond hoor! (sorry, moest ff grapje maken. ik zit hier een beetje hopeloos te wezen...)
Oh joh, wat ellendig! Ik heb ook een heel provera traject gehad en als je ook met die med niet ongesteld wordt, is het inderdaad helemaal hopeloos en frustrerend! Sterkte ermee
Dan zou ik heeeeeeel netjes elke maand ongesteld moeten worden!! Nee, even zonder gekheid: dat heeft naar mijn mening helemaal niets met elkaar te maken, hoor, heb nog nooit iemand erover gehoord. Liefs,
Ik had dat ook ja.. Moest dan wel al in die dagen ongesteld worden maar een orgasme eracht het wel op gang . Net als dat een orgasme ook de weeën op kan wekken...