Hallo allemaal, Ik heb een vraagje. 11 februari was mijn eerste dag van mijn menstruatie. Mijn man en ik hebben 19,20 en 24 februari gemeenschap gehad. Rond 25 februari heb ik mijn eisprong gehad. 4 maart kreeg ik in de avond ineens een fikse steek in me onderbuik aan de linkerkant. Daarna een beetje bruin/beige achting slijm. 5 maart kreeg ik was roze afscheiding/slijm tijdens het afvegen. Nu voornamelijk dat bruin/beige dikkig slijm. Mijn nod is 10 maart. Vandaag getest maar negatief. Is het mogelijk dat ik alsnog zwanger zou kunnen zijn maar dat ik te vroeg getest heb? Groetjes, K.
Weet je zeker dat je je eisprong hebt gehad? Tempen of ovulatie testen? Ik heb ook die roze/beige afscheiding gehad, zo'n 5 dagen na mijn ei. Het ligt er maar net aan, hoe snel jouw lichaam HCG aanmaakt, dat is bij iedereen verschillend. Maar alles kan nog hoor...zou best te vroeg geweest kunnen zijn met het testen.
@juul1979 ja weet ik zeker want had de 25ste een knal ovulatie test in handen. Maar dat roze heb ik eigenlijk alleen met afvegen (nadat ik zeg maar druk heb gezet op me buik) Dat bruin/beige achting slijm heb ik nu niet meer zo erg. Alleen dat roze af en toe maar de zwangerschapstest blijft negatief. Ik ga vanmiddag even naar kruidvat om die 2 voor 5 te halen en dan ga ik die morgen of woensdag doen. Dit is de test van vanmorgen maar is gewoon van de drogist.
Ja maar dat je een ovu knaltest hebt gehad, wil niet zeggen dat je ook echt een eisprong hebt. Die test geeft alleen jouw LH piek aan, snap je? Daarom temp ik ook, om zeker te weten dat ie springt, want dat zie je achteraf in je temperatuur. Maar het zou best kunnen hoor dat het bloed is van innesteling. Want ik heb die roze afscheiding (met afvegen) ook nog nooit eerder gehad. Laten we het gewoon hopen En over een paar dagen nog eens testen....
en dan is het ook nog zo dat je eisprong niet is op de dag van de positieve ovulatietest. Je eitje springt namelijk binnen 24-48 uur NA de positieve test.
Vandaag bij de huisarts geweest. Zwangerschapstest vanmorgen negatief maar de ovulatietest word weer licht positief. Afgesproken een week af te wachten en dan verder te kijken het het beloop is geweest. Huisarts kon niet uitsluiten of ik zwanger was of niet.
Waarom moest je naar de huisarts? Een ovulatietest kan niet licht positief zijn meid. Of hij is negatief (ook bij een lichte streep) of hij knalt...dan dus positief.
Omdat ik een drukkend gevoel op me buik had de hele tijd. Ze heeft me gecontroleerd. Ook heeft de huisarts de ovulatietest gezien en zij heeft gezegd dat die licht positief is en als ik zwanger zou zijn, kan ook deze test nog oplopen naar een knal test.
Ja natuurlijk....als jij zwanger bent en genoeg hcg in je lijf hebt zal je een knaltest krijgen met een ovu test. Maar een ovu test waar een lichte streep op staat...Daar kun je echt niks vanaf zien
De huisarts zegt dat dit nog donkerder kan worden in de loop der dagen. Ik ben qua ovulatietest een leek wat dat betreft, dus ga nu maar even van me huisarts uit wat die zegt. Nu is het afwachten wat de komende dagen gaan doen!