Hoi meiden, Even vragen of iemand hier ervaring mee heeft... Ik heb altijd al vrij korte cycli gehad. Na de geboorte van zoontje niet meer aan ac geweest. ( condooms). In die tijd wel cyclus bijgehouden, schommelt tussen de 24 en 27 dagen. Eisprong voel ik... Nu is het deze ronde wéér zo dat ik al op dag 20 begin met bloedverlies. Normaal is het echt bruin en ongi achtig, nu was het vooral roze/rood slijm, alleen als ik sowieso al naar toilet ga. Eerst dacht ik deze keer, misschien is het innesteling, maar had vandaag weer wat bruin... Dat is dus al dag 20, dan kan het toch nooit wel blijven zitten... Of ben ik raar? Ei was nu op de 11e, dus 7 dagen na ei al slijm/bloedverlies... Iemand tips, ervaringen, adviezen of opbeurende woorden?! . Zoontje was in de tweede ronde raak, meteen na het stoppen met de pil.. dus ben denk ik ook verwend...
Mijn luteale fase bleek (bovenop de andere problemen) ook tekort. Dit kan incidenteel zijn (als het lichaam heel snel merkt dat de eicel toevallig niet goed is) maar als het vaker voorkomt, kan er een ander probleem zijn. Soms is dit te achterhalen, vaak niet. Je kan iig aan de progesteron om de luteale fase te verlengen.
Geen ervaring mee maar volgens mij is het normaal dat ongeveer week na ei innestelling plaats zou vinden en daar kan je wat bloed bij verliezen. Of het ook bruin kan zijn weet ik niet. Maar zolang het niet doorzet zou ik gewoon hoop houden en over paar dagen testen. Aangezien je eerder zwanger geweest bent zou ik er vanuit gaan dat alles gewoon goed is, dat je alleen dit keer iets meer geduld moet hebben. Hoop voor je dat het gewoon raak is! Zomaar aan de progesteron lijkt me ook niet wat...
Dankje voor je antwoord! Het is inderdaad niet altijd dat het snel na ei is, soms ook gewoon 14 dagen... Ik heb het idee om sowieso eens naar de huisarts te gaan en mijn verhaal voor te leggen. Hij maakt zelf echo's, en wie weet kan hij kijken of er niks anders is, verkleving of wat dan ook, dat zou me ook wel gerust stellen...
Jij ook bedankt voor je antwoord. Je hebt ook gelijk, ik moet niet de hoop verliezen voor deze ronde. Verlies nog steeds wat helder bloed, maar het is ook nog steeds geen ongi... Afwachten dus maar! Ik zal het iig in dit topic laten weten....