Hallo allemaal, zijn er hier meiden die voor hun NOD getest hebben met die digitale van Clearblue? Heb deze namelijk gekocht maar vind het zonde om te gebruiken als je hem absoluut na je NOD pas kan gebruiken. Thanx! Annabuik
Hoi! Ik heb begrepen dat de digitale test meer hcg nodig heeft als een gewone, dus je kunt beter nog even wachten tot na je nod. Veel succes!
Ik heb afgelopen weekend de kruidvat test en de digitale clearblue test gebruikt (zie ook mijn andere berichten). Zaterdag kreeg ik met de kruidvat test een heel licht streepje, maar echt heel licht! De clearblue test gaf toen niet zwanger aan. De dag erna gaf deze test echter zwanger aan en maandag ook weer. Ik weet niet precies of ik zaterdag te vroeg was. Het was toen 29 dagen na mijn miskraam, dus kan niets over mijn cyclus zeggen (is normaal 30/32 dagen). Maar de kruidvat test gaf dus wel iets eerder iets aan. Jente
Hoi Marjolein, ik ben niet ongesteld geweest en niet meer getest tussendoor. Ik twijfelde of hcg uit mijn lichaam zou zijn. Je vroeg je misschien af of de positieve test niet nog van de miskraam is? Vroeg ik mij dus ook af. Daarom heb ik zaterdag na de eerst vaag positieve test van kruidvat mijn verloskudige gebeld. Volgens haar moet dit van een nieuwe zwangerschap zijn. Dit zei maandag de huisarts ook en de verloskundige van dit forum zei het ook. Ik voel mij sinds 1,5 week ook weer echt zwanger. Bij mijn miskraam voelde ik mij rond de 4 weken een beetje zwanger en daarna bijna niets meer (miskraam was met 6 weken). Dit wijst dus ook op nieuwe zwangerschap. Ook gaf de clear blue test zaterdag niet zwanger aan en zondag en maandag zwanger. Volgens mij neemt de hcg na miskraam alleen maar af en kan dan niet meer opeens toenemen. Jente
Annabuik. Ik zou inderdaad nog even wachten. Indien je gaat testen: Gebruik bij testen ochtendurine. (Meestal hoger geconcentreerder HCG gehalte) En roeren met die staaf! (Vang je eerder HCG op) Maar aan je banner te zien is vandaag erop of eronder........ Spannend. Ik duim voor je voor een mooi begin van de lente!
Je kunt ook zo'n doosje personastaafjes kopen en die gebruiken, passen er prima in, kun je 8x testen en is stukken goedkoper dan steeds nieuwe clearblue's te kopen. En ja, het werkt echt, ik heb het zelf gedaan en mn zus ook
Ik had afgelopen zaterdag eigenlijk mogen testen maar heb dat zondag pas gedaan met CB digitaal en die was heel erg snel met het antwoord
He Crisje bedankt voor de tip! Als ik nu niet zwanger ben, kan ik voor de volgende keer die erbij kopen. Heb vanmorgen getest met die digitale maar helaas niet zwanger. Heb nog niet opnieuw getest, heb wel eentje van kruidvat gekocht, maar durf eigenlijk niet echt. Vind de gedachte dat ik eventueel zwanger ben eigenlijk wel mooi, en zo'n test is altijd gelijk zo confronterend. Heb wel echte ongikrampen sinds zaterdag, en nog alleen maar veel witte vloed gehad, terwijl ik normaal allang al bruin zou moeten hebben. Het is nu al woensdag! Heb zelfs de tampontest gedaan maar niets te zien.
Ik heb de vorige keer op een zaterdag een vlotte postieve digitale clearBlue-test gedaan, en de woensdag daarop was mijn NOD pas. Zeg er wel bij dat mijn ei al op CD 11 of 12 is geweest... Cyclus was verder 28 dagen.