Hoe tel je dpo in kunstmatige cyclus??

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Juffie26, 27 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ik heb afgelopen woensdag tp gehad van 2 mooie blasto's (dag 5 emmy) Hoe zit ik dan kwa dpo ik heb echt geen flauw idee hoe dat werkt in een kunstmatige cyclus?
    Ben ik 7 dpo dan vandaag? Dagen dat cryo oud is plus dagen daarna? Werkt dat zo? Vanaf hoeveel dpo zou ik kunnen testen dan? Officieel mag het pas 4-11 maar zolang trek ik het niet

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.025
    15.629
    113
    Nabij Utrecht
    Als de emmys woensdag 5 dagen oid waren dan ben je idd vandaag 8 dpo (gisteren 7).

Gebruik je pregnyl of ovitrelle of heb je dat gebruikt??
    Zo nee dan zou je vanaf 12 dpo kunnen gaan testen. Dus aanstaande woensdag.

3. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Nee ik heb niks gebruikt. Ik heb de punctie gehad op 25 september en zelfs daar geen pregnyl gebruikt maar deca. Ik mocht geen verse tp ivm ohss. Ze zijn meteen ingevroren als bevruchte eicel en ze zijn afgelopen zaterdag in de scope geweest en woensdag op dag 5 terug gezet 2 blasto. Wordt alleen zo onzeker dat ik gewoon niks voel echt niks.
    Maar ja.....

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.025
    15.629
    113
    Nabij Utrecht
    Tja... de ene voelt wat en de ander niet. Dus daar moet je je mood en hoop niet vanaf laten hangen hoor :):)

5. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Dank je wel.
    Ik dacht echt ik moet toch iets voelen wil het gelukt zijn....ik voel echt gewoon niks geen plopje, geen steekje, geen ongi gevoel, ja gisteren wel iets heeeel ver weg maar niks bijzonders, geen krapper iets met utro inbrengen helemaal niks. Ik heb überhaupt helemaal geen last van de utro niet en van de progynova ook niet ik voel me net als anders en dat maakt me zo onzeker...

6. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.139
    113
    Happyland
    Juffie wat spannend!! Zag dat er al antwoord op je vraag gekomen is. Je hoeft inderdaad korter te wachten met een blasto.
    Als ik kijk naar de poging van mijn dochter had ik de 1e symptomen op 11dpo. Een gek honger gevoel. Duurde maar 1 dag. Op 13dpo had ik bruinverlies en gevoel alsof ik ongesteld moest worden. Ik dacht door dat oude bloed dat het game over was en heb toen getest,zodat ik zeker wist waar ik aan toe was. Positief, snapte er geen hol van lol.
    Tweede poging had ik ruim voor nod wat klachten, maar dat was de Utrogestan. Rond nod geen enkele symptoom, geen menstruatiepijn,helemaal niets.
    Toen wist ik eigenlijk al dat het niet raak was.
    Maar het zegt natuurlijk niets, sommige hebben geen klachten en dan is het raak. Anderen hebben tig symptomen en zijn niet zwanger.
    Wanneer wil je gaan testen? Veel sterkte met wachten, vreselijk he!! Ik zie daar nu al tegenop lol.

7. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ja het wachten is vreselijk.....
    Ik weet nog niet wanneer ik durf te testen misschien woensdag of donderdag ik weet het niet. Vandaag zit ik 3 dagen na tp maar merk dus niks

8. nvbr

nvbr Bekend lid

4 feb 2014
    901
    578
    93
    Hi juffie,

Ik heb afgelopen maandag een tp gehad van een cryo, op kunstmatige cyclusdag 17. Maandag over een week moet ik bloedprikken maar m'n 'nod' is dan vrijdag... Ik denk alleen dat ik al eerder ga testen . Woensdag of zo.
    Ik voel me juist hetzelfde als anders. Merk wel dat ik wat emotioneler ben, maar dat was al paar dgn na de tp, dus komt vast van de utru of progynova. Denk dat het bij mij niet is gelukt. Heb best buik- en rugpijn aan den kant en das altijd als ik ongesteld word. Of kan ik dat niet voelen met al die hormonen...?
    Spannende dagen iig voor ons!

Deel Deze Pagina