hallo, ik heb 4 weken geleden geopereert aan een bbz en ook een curetage gehad, maar na de operatie heb ik niet gebloed, en 6dagen erna op de controle, bloed geprikt op woensdag mijn hcg was op 0 .maar tog kreeg ik een dag erna bloeding, en nu 4 weken na de operatie , heb ik wel ongi klagen maar niet ongi, ik heb 2 weken na de operatie gemeenschap gehad,ik heb nu elke dag een piep kleine bruin bloedverlies met afvegen, ik wil weten waarom,had ik bloed verlies en mijn hcg is 0?
door de bbz en curretage kan je cyclus wat van slag zijn,...daardoor kun je wat bloedverlies hebben gehad, of je werd ongesteld toen, dat kan ook,.... Dat je hcg 0 is, is goed, geen hormoon meer in je bloed,... nu ook wat bij het afgeven, tja dat kan van alles zijn,...je ongi, je cyclus die van slag is, restweefsel wat is blijven zitten na curretage, een nieuwe innestteling,...kan van alles zijn ik zou even een zwtest doen voor de zekerheid, je kunt ook met ovulatietesten je eisprong zoeken of even de gyn bellen en die kunnen even nakijken of je baarmoeder goed schoon is... succes!
Ik heb geen idee, 1980. Ik weet ook niet wat ze precies gedaan hebben bij de operatie.En wellicht moet je nog ongesteld worden. Maar als je ongerust bent, zou ik zeker opnieuw contact opnemen met de gynaecoloog. Suus