Ik weet dat er zo veel onderwerpen zijn omtrent sinterklaas. Maar ik ben nu specifiek op zoek naar schoenkadotjes voor mijn jongste (pas 1 geworden) Tuurlijk snapt zij het nog niet, maar mijn oudste (bijna 4) snapt t natuurlijk wel wanneer zij wel iets in dr schoen krijgt, maar dr zusje niet...... Dus iemand die mij kan helpen aan inspiratie?? Tot nu toe: Waskrijtjes en dan van die hele dikke. (ze is gek op tekenen) Hihi...
Een babyboekje. (die past toch nooit in zo'n klein schoentje?) Wij doen eigenlijk niet aan schoenkadootjes.
Lastig... Gewoon iets dat je kan gebruiken zoals sokjes of een mutsje ofzo? Een kleurboekje voor bij de wasco.
popje van little people ? Die verkopen ze vaak in zo'n koker en liggen nogal eens afgeprijsd bij Kruidvat/trekpleister rond deze periode. Of koop wat boerderijdiertjes (als je die nog niet hebt)en haal ze uit de verpakking . Dan kun je wat langer vooruit. -eventueel van duplo
Thnx iedereen!! Vooral t idee van Athina!! Idd, setje kopen en uit de verpakking halen zodat we t verspreid kunnen geven vind ik super!!