Grrrr snap er niets van (slijm etc)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mamavanmerijn, 12 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanmerijn

mamavanmerijn Actief lid

12 okt 2006
    298
    1
    0
    Hallo dames,
    Ben net nieuw hier en gelijk maar eens een vraag in de groep gooien.
    Wij hebben een zoontje en van hem waren we in 1 keer zwanger dus heb nog nooit op mijn cyclus hoeven letten :oops:

Wij zijn nu in de 2e ronde bezig. Ik had vorige maand een cyclus van 25 dagen. Als ik uitga van een cyclus van 28 dagen, dan zou ik afgelopen zondag mijn eisprong hebben gehad.
    Nu is het zo dat ik vanaf vorige week woensdag meer afscheiding had dan normaal en was ook glashelder. Dat heldere slijm is gebleven tot dinsdag en daarna is het wat witter en dikker (niet plakkerig)

Maar nu komt het, vanmiddag had ik ineens een gigantische pijn die links door mijn onderbuik ging, bij mijn eierstok. Ik kon niet eens bewegen, moest echt een tijd blijven zitten en toen ik later ging fietsen met merijn deed het zeer om over een hobbel te rijden. Nu heb ik met plassen pijn daar op die plek

Wat kan dit zijn? als dit mijn eisprong was, dan zou mijn slijm toch helder moeten zijn en niet al verandert naar dik wit slijm?

Nu zag ik op de calculator hier op de site dat het mijn innesteling zou kunnen zijn...

Heel verhaal geworden sorry..
    Ik kan me dit niet meer herinneren van mijn vorige zwangerschap..
    Zijn er mensen die hier iets in herkennen?

gr Mariette

2. debbie1983

debbie1983 Actief lid

21 apr 2006
    294
    0
    0
    dat heldere slijm betekent toch dat je rond je ei zat.. die pijn geeft bij mij ook ? ik had een ongi gevoel tijdnes mijn innesteling

3. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Klinkt toch als je eisprong. Bij mij komt dat helder slijm ook wel een seen paar dagen van te voeren. dat je het niet meer ziet betekent niet dat het niet in de baarmoeder(mond) zit.

4. mamavanmerijn

mamavanmerijn Actief lid

12 okt 2006
    298
    1
    0
    Ik denk ook dat je gelijk hebt, maar wat ik dan raar vind is dat mijn afscheiding al weer dikker en kwark achtig is sinds een paar dagen. Dat is toch normaal een teken dat je voorbij je eisprong bent?

nou ja, enige wat ik kan doen is afwachten.. heb ook verder niet het idee dat het raak is hoor. Heb alleen nog nooit zo'n pijn gevoeld..

Deel Deze Pagina