Het velletje van de gelderse worst. Heb er gisteren 1 gehaald en vanochtend vreselijk veel moeite moeten doen dat velletje eraf te krijgen en het is nog niet helemaal gelukt. Tips?
Soms is het darm en soms ook kunstdarm toch? Of het nou darm of plastic is ik zou het allebei niet graag eten Maar het kan denk ik wel gewoon, als je daar zelf geen moeite mee hebt...
Eet je ook geen braadworsten enzo dan? Daar zit gewoon schapendarm/varkensdarm overheen hoor heerlijk haha. Het gaat mij er meer om dat ik geen plastic wil eten..
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Wel had ik met een verjaardag een paar jaar terug zo'n worst gehaald en in plakjes gesneden. Toen is mijn vriend daarna van elk plakje het velletje eraf gaan pulken, want volgens hem konden we dat toch echt niet serveren aan onze gasten Achjah ik eet altijd vegetarisch, weet ik veel
Als het makkelijk te verwijderen is haal ik het er vanaf, zo niet dan ga ik er van uit dat ik het op kan eten.
dr zit hier altijd een donker velletje omheen , net plastic en makkelijk te verwijderen en doe dit ook altijd. volgens mij moet het ook wel... ik zou het is aan een slager vragen als ik jou was. die zal het wel weten!