rare vraag

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door amber23, 12 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amber23

amber23 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.239
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik heb misschien een hele onsmakkelijke vraag. Maar mijn vriend en ik zijn nu bezig met ronde vijf. Nu had ik altijd het idee als wij bezig waren dat alle sperma er weer uitliep. Nu lees ik hier wel op het Forum dat er wel wat blijft zitten. Maar gisteravond kwam er bijna niks uit is dat een teken of wil ik te graag geloven dat het iets betekend

Groetjes,

2. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    ik ben hier ook wel benieuwd na.. ik heb ook het idee dat tijdens een vruchtbare periode er minder tot niets uitkomt.. zo'n gevoel van me baarmoedermond slurpt alles op idee haha

3. Victoria25

1 feb 2011
    47
    0
    0
    Bij mij is het ook heel wisselend, soms loopt er nauwelijks wat uit en soms lijkt het net alsof ik leegloop.
    Ik heb hier al wat meer over gelezen en het blijkt dat de meeste zaadcellen wel je baarmoeder in zwemmen. Wat je verliest is dus bijna alleen het vocht wat erbij zit en nauwelijks de spermacellen.

4. chntl

chntl Bekend lid

5 apr 2011
    540
    0
    0
    Friesland
    Daar heb ik inderdaad ook last van. Ik heb nu steeds een handdoek onder mij liggen :p Hahaha
    Dan lekt het in ieder geval niet op het bed, zo erg veel lekt er namelijk al.
    Hoe kun je dit oplossen?

5. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    ik ben ook wel benieuwd!

ik gebruik ook eigenlijk altijd een handdoekje die leg onder mij bips als we klaar zijn hihi
    maar merk indd dat er de laatste tijd gelukkig niet zo veel meer uitloopt

6. Alita

Alita Niet meer actief

hihi grappige vraag eigenlijk...

Ik zorgde altijd dat ikzelf ook nog eens klaarkwam na de sex even blijven liggen, en dan doe je er niks meer aan.

Ik denk zelf dat het niks te zeggen heeft want al loopt alles eruit zijn er nog genoeg soldaatjes doorgekomen!

7. Roos36

Roos36 Bekend lid

1 feb 2010
    581
    0
    0
    Tja ik ben er ook wel benieuwd naar. Hier zeggen ze inderdaad dat er genoeg over blijft.

Maar hoe kan het dan, dat op verschillende informatieve site's over zwanger worden staat dat je het beste bepaalde standjes kan aannemen en soms staat er dat je even je benen moet optrekken of inderdaad moet blijven liggen..

Dat spreekt elkaar dan wel tegen. Ik hoop dat er genoeg achter blijft want ook ik loop altijd leeg.

Ik krijg niet eens de kans om me op mijn rug te draaien want dan is het er al uit..

8. Alita

Alita Niet meer actief

ach meid heb gewoon sex die spemacelletjes vinden hun weg wel hoor....

Je niet zo druk maken anders is het niet meer leuk om kindjes te maken. Je moet gewoon elke maand net "het geluk" hebben dat het raak is....

9. Englishwoman90

Englishwoman90 Niet meer actief

herkenbare vraag haha! daar hebben wij ook namelijk last van...lijkt soms net of alles wegspoelt en andere keer komt er juist niks uit, gek he. ik blijf daarom na de tijd altijd eventjes liggen, heb het idee dat er dan iets minder uitkomt maar weet niet of dit helpt? mijn man pakt dan altijd even een doekje of washandje voor me ;)

10. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Ik gebruik een softcupje. Geen idee of het helpt, maar ik vind het een prettig idee dat alles binnen blijft. Zeker omdat we maar 1 kans per maand hebben!

11. Alita

Alita Niet meer actief

eerlijk gezegd denk ik dat het niet helpt hoor.....sperma heef allang zijn weg gevonden en de rest wat niet goed is heeft het niet gehaald...dus jouw`n softcupje zal dan niks meer doen meid....snap dat je alle kansen wilt benutten maar dit is denk ik tè veel;)

12. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Bij mij is het ook verschillend de ene keer loopt er meer uit dan de andere keer... Komen jullie ook allemaal na de tijd nog klaar (zodat je baarmoeder nog meer kan opslurpen)?
    Dit lukt mij eigenlijk nooit... frustrerend!

13. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

vind dit ook wel een interesant topic haha
    even nog een vraagje welke standjes zouden het beste zijn ? iemand een iddee ?

14. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    goh best veel dames die het herkennen dus.. grappig haha
    ik kom wel altijd erna nog klaar heb welleens gelezen dat het kan helpen maar denk niet dat het veel uitmaakt. even tot in detail dus even weglezen als je denkt bah haha na de seks gaat mijn partner naast mij liggen en doet zijn knie onder mijn billen waardoor mijn bekken omhoog kantelt enz dus ik lig omhoog en in die houding kom ik dan klaar haha daarna blijven we altijd nog even zo liggen om na te genieten en ondertussen zakt alles mooi weg. dan pakt manlief een doekje als ik de benen omhoog houd haha anders komt alles eronder inderdaad ;) maar de ene keer komt er dus niets meer uit en de andere keer wel heel veel.

15. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    kwa standjes weet ik dat het simpele missoinaires standje ( ofzo ) man boven vrouw benen opgetrokken goed is en op zijn hondjes met als vrouw je bovenlichaam plat op het matras. op deze manieren schijnt je baarmoedermond te kantelen en recht toereikbaar te zijn haha als de man klaarkomt moet hij zo diep mogelijk in je zijn zodat het zaad zo dicht mogelijk bij de baarmoedermond komt

heb het ook maar uit de boekjes hoor! en gedeelte gyn!

16. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

gyn had tegen mij gezegt benen in u vriend zen nek of u knieen naast u gezicht (weet niet of het goed omschreven is ;)) nou dat vind ik gewoon leuk of het nou helpt of niet haha

17. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Bij mij wisselt de hoeveelheid die er nadien uit loopt ook wel behoorlijk. Maar ik dacht altijd dat dat aan m'n man z'n productie van die dag lag... da's toch ook niet altijd hetzelfde? Of heeft het ook te maken met de hoeveelheid die mijn baarmoeder 'opgeslurpt' heeft?

18. totallyinlove

totallyinlove Niet meer actief

ja als mijn vriend 2x op een avond klaarkomt is het de ene keer ook wel meer dan de andere.

tsja qua standjes doen we nu wel weer missionaris en doggy style:p alle beetjes helpen toch?
    maar of het klaarkomen van de vrouw extra helpt weet ik niet.

19. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Wat ik merk is dat er de dagen rond mijn ovulatie bijna niets terug komt. De weken daarom heen wel..
    Ik (nou ja Lief) zorgt er ook altijd voor dat ik na hem nog een keer klaarkom.
    We hebben dat randjefietsen ook geprobeerd maar daar word ik wat ongeduldig van haha.

Bij Lief verschilt het inderdaad ook. Als hij toevallig zelf een evenementje heeft gehad heb ik dat ook altijd direct door. ;)
    Hij weet inmiddels dat dit rond mijn ei niet zo'n goed idee is, zonde van de voorraad hihi.

20. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    hahahaha lizzy! een evenementje! ik mis de like button!

Deel Deze Pagina