nu ben ik tegenwoordig gemakkelijk de tel kwijt, ook wat betreft de zwangerschap. maar nu staat hier in mijn teller 9 weken en 2 dagen, maar volgens mijn 9 maanden dagboek zit ik nu dus in m'n 10e week! ...zucht zal wel blont zijn xx Cat
Dat klopt ook. Over een aantal dagen ben je 10 weken en ga je naar je 11e week. Als je 0 jaar oud bent zit je in je eerste levensjaar!
dat klopt ook ga maar kijken 1e week = 0 weken zwanger (en ? dagen) 2e week = 1 week zwanger " 3e week = 2 weken zwanger " 4e week = 3 weken zwanger " 5e week = 4 weken zwanger " 6e week = 5 weken zwanger " 7e week = 6 weken zwanger " 8e week = 7 weken zwanger " 9e week = 8 weken zwanger " 10e week = 9 weken zwanger en ? dagen
idd klopt. Week 1 is van 0 weken tot 1 week. Week 2 is van 1 week tot 2 weken. Week 3 is van 2 weken tot 3 weken. Week 4 is van 3 weken tot 4 weken. Week 5 is van 4 weken tot 5 weken. Week 6 is van 5 weken tot 6 weken. Week 7 is van 6 weken tot 7 weken. Week 8 is van 7 weken tot 8 weken. Week 9 is van 8 weken tot 9 weken. Week 10 is van 9 weken tot 10 weken. -------------------------------------------- Week 37 is van 36 weken tot 37 weken. Week 38 is van 37 weken tot 38 weken. Week 39 is van 38 weken tot 39 weken. Week 40 is van 39 weken tot je bevalling met 40 weken (zegmaar .
gniffel...nu voel ik me ook nog met recht blont proest! oké, jullie hebben gelijk ... nu nog onthouden dat ik 9 weken ben...zat maandag te verklaren dat ik 8 weken was! 't is dat m'n kont vast zit...anders vergat ik die ook nog! xx en thnx, Cat