Hoi zoals sommige van julie weten moet ik 12 februarie terrug naar de gyno omdat het dan nog niet gelukt is, maar de angst vreet aan me bang dat er iets mis is. Ik weet niet waarom ik dat gevoel heb maar goed de zenuwen zitten goed omhoog. Dit is voor ons de laatste kans om uit de MM te blijven. soms moet ik gewoon even slikken. NIet fijn allemaal ook manlief is wat ongerust maar iets minder als mij je weet hoe mannen kunnen zijn bedankt voor jullie aandacht meiden. groeten van een onzekere jennie72
Hoi Jennie72, Vanaf hier een hele dikke knuffel en ik duim voor jullie dat het deze ronde raak mag zijn. Liefs, Bibu !
Hey meis, ik snap best dat je zenuwachtig bent hoor... dat is niets meer dan normaal... Zou ik ook zijn hoor... Wil je even laten weten dat hier de kaarsjes vol op branden voor jullie!
Hey meid, heel veel sterkte alvast, het is ook allemaal niet niks natuurlijk! Ik zet er nog wat kaarsen bij op de tafel van Schijndelsvolk en een hele dikke knuffel voor jou. xxx
HOi meiden jullie zijn schatten echt waar, ik ben er stil van Maar we moeten door en we gaan net zolang door totdat we resultaat hebben!alleen soms is het best zwaar zoals vandaag heb ik het wat minder. Over het al gemeen denk ik er niet zoveel aan geen tijd voor, maar de angst zit diep waarom weet ik niet. Jullie helpen me er doorheen en dat is ook heel bijzonder ik baal er van dat we de MM in moeten is heel moeilijk lost telaten voor mij dat het zo is maar goed is het is zo en het zei zo. Bedankt meiden! jullie zijn een hele steun. jennie72
Daar is het forum toch ook voor meid? Steun vinden in moeilijke tijden en als je het ff niet meer ziet zitten, ik snap dat je de MMM niet inwilt, maar al gebeurt het wél dat betekent natuurlijk niet dat een zwangerschap ineens uitgesloten is.... maarja, ik kan me voorstellen dat je het liever niet wilt Nog een dikke knuffel erachteraan
Ik denk dat angst het eerste is waar je mee geconfronteerd wordt. Het is ook ff een beste onzekerheid waar je in zit. Je hoopt dat alles goed is, maar ook dat ze je kunnen vertellen waarom je nog steeds geen dikke buik hebt! Ik hoop dat je goed nieuws krijgt meid en dat jullie gauw zwanger zijn en zwanger blijven. Elmo
ik snap je angst en onzekerheid,ik hoop voor je dat het allemaal meevalt en positief blijven ,al is dit natuurlijk moeilijk
bedankt Elmo en anderen ben net even gaan knuffelen met manlief dat heeft wel geholpen. Nogmaals jullie zijn schatten. Het is fijn dat je er over kunt praten. ik voel dat het er wel inzit juist op het moment dat we het niet verwachten dus we gaan er weer voor ook al meld ik me het liefste ziek op 12 Februarie maar las dat er nog meer dames waren die ook moeten. Dames we gaan ervoor! Elmo bedankt voor je steun betekend veel voor me en nu maar blijven hopen op dat ene kleine wondertje. jennie72
Daar zijn we voor he meid, om elkaar te steunen wanneer het even minder gaat... Het is niet zo dat we alleen de leuke dingen met elkaar delen hier he! Zoals ik straks al zei... hier branden de kaarsen vol op... (bolsuis kaarsen zal rijk worden van ons )
Hey Jennie, ik kan me dat gevoel goed voorstellen. Ik zit min of meer in hetzelfde schuitje. Ik ben al begonnen met bloedprikken. Als deze uitslag niet goed zou zijn kom ik ook in de MMM. Heb deze maand een positieve ovutest gehad en hoop naturlijk op een wonder omdat we het op de dag van de eisprong of vlak ervoor hebben gedaan, maar of die hoop reeel is? Ik hoop voor jou dat het deze maand ook nog raak is en dat je de MMM mag overslaan. Als het niet zo is, dan wens ik je veel sterkte met alles. Liefs Hope
Lieve jen, ik ken het gevoel ik moet ook naar de gyn , 5 feb voor de 1ste keer. en nu ik heen moet heb ik steeds zo van als er maar niks aan de hand is laat het ajb dan maar pech hebben dat het nog niet is gelukt. hopelijk is er niks bij jullie aan de hand en ben je snel zwanger. liefs sonja
Hoi Jennie72 Ik wil je even sterkte wensen en ik hoop dat het alsnog heel snel raak zag zijn! Heel veel groetjes Marie
Dames Hope hoe is het nu? je denkt ook altijd aan een ander he, jullie allemaal. en Sonja jullie zijn ook al langer bezig he, ik hoop ook voor jou dat het snel raak is want ik gun het jullie zo he. Wat lief dat jullie zo reageren. Hope ik wens jou ook veel succes en warmte toe want weet dat jij het ook niet gemakkelijk hebt gehad. Het is wel eens moeilijk ja, zeker als ze vanuit de familie dan weer vragen is het nog niet zover, mijn schoonzus ze bedoelt het niet lelijk maar toch. Aangezien dat dit toch onze laatste keer is dat we het zelf mogen proberen houd ik mijn hart wel vast ja. Er staat veel te veel druk op de ketel zo lukt het juist niet ben ik bang maar ja we komen er helaas niet onderuit. Oja werk nu ook samen met iemand die 7 maanden zwanger is is voor mij een zware dobber om naar haar buik te kijken, ze weet er wel van. Zij kan er ook niets aan doen, maar toch. jennie72
zwangere meiden is inderdaad erg moeilijk om mee te werken , zo confronterend. mijn collega is hoog zwanger , woensdag hebben we voor haar een babyshower georganiseerd ,dan krijgt ze een mand met leuke kadootjes voor de aanstaande baby. ik vind het best leuk voor haar maar heb het er soms heel erg moeilijk mee , en het word alleen maar erger nu we naar de gyn moeten. maar ik denk dat er wel meer die zo lang bezig zijn het er steeds moeilijker mee krijgen.
Amen zeker weten. IK ben benieuwd wat de gyno gaat doen. Weet jij dat. Sonja Ik weet wel dat ik keurig een eisprong krijg dat wel, dus een kleine hoop dat het gewoon domme pech is. En ja het word steeds moeilijker allemaal. jennie72
ik krijg ook gewoon een eisprong , maar ja wie weet zit er wel wat verstopt ofzo. van een vriendin heb ik gehoord dat ze eerst een praatje houden en vragen stellen en dat je dan een echo krijgt en vaak een inwendig onderzoek. dat laatste vind ik maar niks. weet niet of elke gyn dat gelijk allemaal doet. als het goed is heb ik tegen de tijd dat ik heen moet bijna een eisprong dus hopelijk ziet hij wat .
Hoi Sonja ik heb gehoord dat je bloed moet laten prikken, op hormonen, en een inwendig onderzoek, en manlief moet zaad inleveren.Dat si mij verteld aangezien ik al 4 keer eerder bij haar ben geweest weet ze alles al. We zullen zien he. jennie72