Hallo Allemaal, Misschien een stomme vraag maar hoe tempraturen jullie? Onder de oksel houden of? Groetjes
Voor het geval je het nog niet wist; rectaal! Haha! Nee, dit is echt de beste manier. Ik deed het eerst oraal en vond mijn temp altijd erg laag. Nu trouwens nog, maar wel 0,5 graden hoger dan oraal. Succes!
Ik temp onder mijn tong. Krijg ik ook gewoon een kruis van FF. Vind ik gewoon wat handiger. De temp is dan wel wat lager dan rectaal, maar het effect is hetzelfde.
Ik temp ook onder mijn tong. Ik zie heel duidelijk wanneer ik een eisprong heb en daar gaat het toch om.
Op FF is te lezen dat zij aanraden voor vaginaal, maar ben hier nog niemand tegen gekomen die het zo doet. Ik wil volgende cyclus beginnen met tempen, maar wat is nu het beste? Wat zou het verschil zijn met vaginaal of rectaal?
volgens mij maakt het toch niet echt uit? als je maar wel elke keer hetzelfde doet dus altijd onder de tong of altijd rectaal. zo kan je toch gewoon temp verschillen opmerken en daar gaat het toch om.