Hoi meiden, Ik had even een vraagje. Op dag 19 van mijn cyclus had ik een positieve ovutest. Dat was op een woensdag. De vrijdag erna heb ik niet kunnen tempen, maar de zaterdag erna was mijn temp goed en omhoog en is ook hoog gebleven tot vandaag. Volgens FF heb ik mijn ei al op die dag 19 gehad, maar dat is dan toch helemaal niet logisch? Immers de dag na je posi ovutest heb je toch pas je ei? Dit zijn de temperaturen, kunnen jullie hier wat mee? Ik denk zelf dat ik dus donderdag of vrijdag mijn ei heb gehad. Woensdag 36.2 donderdag 36.3 vrijdag onbekend zaterdag 36.7 zondag 36.7 maandag 36.8 Groetjes suus
Ff gaf bij mij aan dat k woensdag mijn ei had. Ik had woensdag een positieve ovutest in handen en donderdag begonnen de steken. Om 16 uur voelde ik iets knappen van binnen. Daarna werd de pijn minder. Dus ik denk echt dat ik donderdag mijn ei heb gehad. Je ei komt 24 tot 48 uur (Sensitest) na je posi test. Mijn temp was donderdag trouwens gelijk gestegen. Van 36,3 naar 36,6. Daarna 3 dagen hetzelfde gebleven en vandaag was hij 36,9. Ik denk dat ff er dus wel eens naast zit. Lees ook dat ik een lf van 13 dagen heb, terwijl ik zelf denk 11 dagen. Dat is al sinds twee rondes, dus dat van mij zal dan wel kloppen.
Ook bij mij zit FF er denk ik naast. Hij geeft nu mijn ei op dag 13, terwijl ik denk dat mijn ei op dag 19 gekomen is... En dat hoop ik eigenlijk ook.... heb namelijk op dag 14 geklust en dat zal denk ik te laat geweest zijn voor mijn ei.... We wachten het gewoon af... al is dat wel erg vervelend.... Groetjes
Mijn kaartje trouwens: http://www.fertilityfriend.com/home/23d69c Op dag 15 had ik heel erg weinig geslapen, dus ik denk dat dat misschien wel meespeelt....
Als je temp 2 dagen achter elkaar stijgt en dan hoog blijft heb je op de eerste dag van de stijging, mits hoger dan de horizontale streep, je ei volgens FF. Soms kan dit nog weleens verschillen met wat een ovulatietest aangeeft.