hallo allemaal, gister was me temp flink gezakt en ik heb de hele dag rare steekjes gehad in de liezen en midden in de baarmoeder en beetje misselijk ik weet is vroeg maar ik lees het wel vaker dat ze zwanger zijn na een zeer vroege innesteling wat zeggen jullie
Ik heb zelf nog niet veel ervaring met tempen, maar het zou kunnen. Maar van wat ik zie is je temp sowieso al grillig. ik zag alleen in een ander topic dat je al getest hebt en positief had??? dan kan je niet nu nog een innesteldip hebben. Klopte de testen toch niet?? wat jammer zeg.
ik denk dat ik toen vals positief getest heb of nog hcg van die miskraam ervoor in me urine had want ik ging er toen van uit dat ik me ei op dag 9 had ook wel onwaarschijnlijk dit lijkt me waarschijnlijker en het voelt ook beter dag na me ei gevoelige tepels zoals normaal
Dat zou wel een idioot vroege innesteling zijn.. Geloof er eigenlijk niet zo in, aangezien normaal een innesteling plaats vind tussen dag 5 en 10. Maar goed, de wonderen zijn de wereld niet uit, dus misschien dat het zou kunnen.. Afwachten maar.