Hallo, zijn er nog meer dames die in februari 2011 gestopt zijn met de pil? het lijkt me leuk om hier mee in contact te komen en er lkkr over te kletsen met andere dames. ik ben 24 jaar mijn vriend 26 kom uit het oosten van het land. ik ben sinds 3 februari gestopt met de pil en tot nu toe nog zonder resultaat. ik hoor wel van jullie.. lijkt me gezellig...
Hallo, Al eerder gestopt met de pil en nu even een time-out maar wilde toch even 'hoi' zeggen en heel veel succes . Groetjes, Kweenie
Ik ben 17 februari gestopt met de pil. Ook tot nu zonder resultaat. Zit nu in ronde 2..zie mijn banner. Spannend he allemaal.. Hoe oud ben jij als ik vragen mag? Hoe is je cyclus trouwens na het stoppen met de pil??
Hoi haha een time out? gewoon om niet elke maand die stress te hebben of is er wat anders aan de hand? waardoor je even moet stoppen?
mijn cyclus is verschillend eerste keer had ik 42 dagen en de tweede keer 31 als het goed is (of niet goed) dan ben ik volgende week woensdag weer ongi.. zo spannend allemaal inderdaad.. en sinds ik bezig ben zie ik om me heen ook zovee lzwangere vrouwen
Hai hai... Na dagen lang het forum door te lezen dacht ik laat ik me ook maar eens registreren. Ik ben zelf ook in Februari gestopt met de pil en sindsdien is het afwachten geblazen.....Wat ontzettend spannend is dat elke keer weer....Bij elk pijntje krampje denk je zal het nu dan raak zijn?! Mijn cyclus is sinds het stoppen wel regelmatig al duurt het wel langer zo 35 dagen..... Momenteel voel ik me vaak misselijk en heb erg last van mijn borsten die zijn erg gevoelig. Hopelijk is het raak maar ja dat is nog afwachten.... Ik weet ook niet of deze klachten al kunnen duiden op een zwangerschap omdat ik met Pasen nog ongesteld was (al stelde dat niet erg veel voor) Erg leuk om eindelijk mee te kunnen praten op dit forum voelt wel fijn om even je hart te luchten....
HoiHoi Ik ben ook gestopt in februari zie banner. Ik ben 3 rondes verder nog geen beebje ik hoop dat ik snel zwanger ben.
sorry dames ik was een weekendje weg maar vanaf nu zal ik er weer elke dag zijn @maggie welkom wat leuk dat jij ook in februarie gestopt bent eindelijk wat mensen om mee te kletsen wanneer mag jij testen? @zonnetje ik hoop voor jou ook gauw op een babytje, zou leuk zijn. ik heb zelf een test gedaan zaterdag en deze was naar mijn inzien wel aardig positief..nu was dit wel een vroege test 6 dagen van te voren mag je hier mee testen. ik moet als het goed is woensdag mijn nod hebben. vandaag ook een gedaan een dipstik en ook daar komt een lijntje te voorschijn.. alleen ook nog niet zo dik als de controle streep m,aar wel met blote oog te zien. ik heb ook witte puntjes op mijn tepels, maar voel me verder niet zwanger ofzo....