hallo! ik ben 'nieuw' hier, en 21 jaar. ik vroeg me af of er jonge moeders zijn die hier bewust voor hebben gekozen! en waarom! ikzelf ben jong getrouwd en gelovig en ben echt dol op kids! rachel
Er zijn hier al best wat topics over, wellicht vind je daar je antwoord! Kijk hier anders even! http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... highlight=
ja ik iets eerder al. word er ongeduldig van haha! maar ben nu 8 dagen overtijd. spannend is dat! maar merk nog niks aan me lichaam..!
ja, maar negatief, was een paar dagen terug. ik zie bij je profiel een link naar eenkliniekje in a'dam. misschien komen we elkaar wel tegen bij een zwangerschapstraining
oh haha foutje sorry, tegen jou (schatje 1) moet even wennen aan deze pagina, beetje ingewikkeld nog hihi.. vroeg net aan me man of hij nog een zwangerschapstest wilde halen maar hij zei: wacht nou héél ff! br... ik kan niet wachten haha
ik ging ff naar je profiel en daar onder stond een adverentie van een kliniek dacht dus dat die bij jou profiel hoorde. maar zag nu dat er gewoon geadverteerd word. waarom heb jij/jullie besloten nu al een kindje te willen?
omdat mijn vriend een stukje ouder is en het oooook heeeeeeeeeeeeeeeeeel graag wilt ik oook heel graag we zijn er gewoon aan toe