Wat denken jullie dames een innestellingsdip. voor mijn ongie zou het wel erg vroeg zijn op 9dpo en volgens mij echt vorige week woensdag mijn ei gehad. Ik heb niet heel veel ervaring met tempen.
jij ook al gelijk zo met vragen het kan , je moet gewoon je temp morgen afw8 ik had ooktopic geopend ik wil weten of er meiden zijn die na een dip toch zw zijn
Ja je gaat zo twijfelen eerst schiet ie omhoog en dan keldert ie naar beneden. Heb ff gegoogeld heb ook gelezen dat het zeker bestaat en wat je zegt dan moet ie morgen weer hoog zijn. Ik had ff bij de zwanger temp kaartjes gekeken en daar waren zeker een aantal dames die na zo'n dip zeker zwanger waren. Laten we het hopen voor ons
Ik heb een keer een flinke dip gehad en toen was ik niet zwanger, en toen ik zwanger was had ik ook een dip dus het kan nog alle kanten uit. Voor nu zit je op 9 DPO dus is nog even afwachten helaas
Ik heb 1x een dip onder de coverline gehad en was zwanger (temp al langer dan 2 jaar, hiervoor nooit een dip gehad) ik duim voor je
mijn temp is weer gestegen en ik had gisteren een heel licht streepje overdag met lichte urine op 9dpo. Super spannend.
Ik heb ook een innestelingsdipje gehad hoor dat was ook op 9 dpo. Daarna schoot hij weer mooi omhoog,en dat is hij nog steeds,op 36,8 a 36,9. Ben nu inmiddels al 6 dagen overtijd en nog steeds geen ongi,en mijn temp blijft mooi hoog maandag weten we meer hihi. Ik duim voor je meid, groetjes Bianca
@snelly, gefeliciteerd!!! @Bianca, ook een voorzichtige gefeliciteerd! Als je al 6dgn overtijd bent waarom doe je dan geen test?
Hier is het duidelijk het was een mooie innestelings dip Bianca waarom ga je niet testen. mijn NOD is woensdag/donderdag en hij is nou al duidelijk posi. Spannend meid ik duim voor je.