Hallo dames! Ik heb een mooie foto van onze dochter weten te maken maar de achtergrond staat me niet aan. Je ziet een stuk arm van mijn vriend en je ziet een spuuglelijk dekbed op de achtergrond hihi... Wie o wie kan dit voor mij weg photoshoppen? Dat het bijvoorbeeld gewoon wit wordt op de achtergrond? Ik ben zelf niet bekend met photoshop (ben niet zo handig) maar ik vroeg mij ook af of je bijvoorbeeld kleine dingetjes op het gezicht weg kan halen. Of kan dit alleen met professioneel spul? Zoals op deze foto heeft ze een beetje snotjes bij haar neus en een klein korstje in de hoek van haar oogje. Maar goed... Wie kan mij laten zien hoe deze foto eruit ziet met bijvoorbeeld een witte achtergrond?! Alvast dank!!! Bekijk bijlage 166250
die snotjes kan ik echt niet vinden ik heb de foto ook met slagschaduw gemaakt, kijk maar welke je het leuktst vind.
Wat super leuk!!! THNX!!! Vind ze erg mooi! Allen bij de bovenste 2 vind ik het haar wat minder... Die grote dot bovenop mag er wel af van mij hihi... Leuk meiden!
AAaaaaaahhh die is ook nief! En daar zitten haar haartjes uuuhhhmmm wat normaler! Lekkerding!! Thnx!!
Graag gedaan Ik kan nog wel meer doen, ook bijvoorbeeld vlekjes of andere dingen weghalen op een goede manier, maar dat kan alleen met een foto op hogere resolutie ( het origineel ) want als ik deze kleine vergroot is hij nogal pixelized en onduidelijk. Laat maar weten dan mocht je dat willen.! En ja, het is een prachtig kind!