Bakje? Dat lukt mij dus niet. of je plast er overheen of te vol. Afknijpen is ook zo lastig met niet die ochtend plas ik moet altijd zo nodig. Vind het ook een vies idee om later weer uit het kopje te drinken. Nee gewoon in de straal lekker schoon en makkelijk.
Ik nam altijd een wegwerkbekertje. Die zet je gewoon tegen je onderste aan... kun je cht niet misplassen hoor .
Ik gebruik ook altijd zo'n wegwerpbekertje. Die zijn altijd schoon en daarna kun je hem gewoon weggooien. Ik heb wel eens geprobeerd om de test onder de straal te houden, maar dat ging niet echt lekker...
Whahahahaha! Ik plas rechtstreeks over het staafje vind ik makkelijker. Ik heb wel eens over mijn hand geplast omdat ik in een bekertje moest plassen. Wat wel wat beter gaat is een beker met handvat.. zit je hand wat verder weg.
hier ook een bekertje! veel makkelijker, heb wel eens een test verprutst door over het testvenster te piesen...
heb allebei geprobeerd maar vond bekertje toch makelijker, heb bij apotheek zo n plas potje gekocht kun je weer hergebruiken LIEFS nony
Ik vind een bakje zo'n gedoe. Dus gewoon over de strip heen. Gaat bij mij heel makkelijk. En nee...niet over mijn hand of in mijn gezicht.....
ik doe als ik voor dokter moet testen voor bv blaasontsteking ook altijd eerst in een plastic beker en giet dan over in dat potje. daar heb ik nooit problemen mee gehad
Áls ik mag testen dan plas ik ook over het staafje heen. En ja, ik heb ook wel eens een druppel pies in m'n gezicht gehad toen ik 't dopje erop drukte. Maar daar maak ik me niet druk om: 1. het is m'n eigen pies 2. een kraan, zeep en een handdoek zijn binnen handbereik.
Maar als je in een bakje probeert te piesen, pies je er toch ook overheen, of zou zoiets alleen mij overkomen?