hallo, ik heb even een vraagje hoe moet je de test aflezen van persona zonder computertje? moet je hem aflezen zoals je hem in het computertje zou doen of moet je hem aflezen met de urinestick naar rechts? xx
Volgens mij gewoon zoals je hem erin zou doen. Heb zelf de personastaafjes ook los gebruikt en deed het ook zo.
als dat zo is, heb gisteren dikke blauwe streep rechts en vandaag ook, en links bijna niets te zien.. ik had maandagavond buikpijn, en dinsdag rond 11:00 had ik ook klein beetje bloedverlies nu geen bloedverlies meer, maar afscheiding is wat rose, sorry hoor haha xx
Persona teststaafjes Gewone ovulatietests meten het LH-gehalte en hebben een controlestreepje. Bij Persona worden daarentegen 2 hormoongehaltes gemeten: het afbraakproduct van oestrogeen E3G en het lute�niserend hormoon (LH). Ook op de Persona-staafjes zijn er dus 2 strepen, maar GEEN controlestreep. Het linkerstreepje (de punt van het staafje met het venster wijst naar links) geeft de concentratie van de E3G aan. Hoe meer in de urine, hoe DUNNER het streepje. Het rechterstreepje (de punt van het staafje wijst naar links) verschijnt als de LH-concentratie in de urine stijgt. Is dit streepje heel DIK heb je de LH-piek te pakken en komt de eisprong eraan. Als je 4 à 5 dagen voor de verwachte eisprong begint met testen (ochtendurine) is het linkerstreepje waarschijnlijk eerst heel dik en de rechterstreep is haast niet te zien. Wordt de linkerstreep langzaamaan dunner kun je verwachten dat straks de rechterstreep dikker wordt. Als de rechterstreep DIK is, kun je ervan uitgaan dat binnen 24 à 36 uur de eisprong plaatsvindt. En dat is natuurlijk waar het om gaat. Het belangrijkste is dus een DIKKE RECHTERSTREEP . Met dank aan deze site: http://suzanna.gamerzday.nl/persona.php
ik heb een test in mijn album staan deze is positief, misschien heb je er wat aan? je kan de persona bij de apotheek kopen maar ook via marktplaats. Als je hem nieuw koopt is is behoorlijk prijzig. Let wel op dat als je hem koopt dat je de eerste keer dat je met de persona gaat werken je 2 doosjes teststaafjes nodig hebt.
oke. maar kan je die teststaafjes ook gewoon koppen bij de apotheek. maar maakt het ook uit hoe lat je test of niet. en zo draa je een smil heb dan moet je gaan klusen dus, als ik het goed begrijp. maar maakt het niet uit dat iemand anders hem heb gebreukt. en hoe duur is dat dan als je hem zo koopt. groetjes honey
ja dat denk ik wel. Ik haal ze altijd bij de DA. Je moet met je ochtend urine testen. Maar als je de persona gaat gebruiken dan geeft die wel aan op welke ochtend je moet testen. De persona werkt niet met smileys. Je kan het beste denk ik even naar deze site gaan : http://www.persona.info/nl/ hier kan je er alles over lezen. Als je de persona nieuw koopt dan ben je dacht ik rond de 80,00 kwijt.
ik heb de persona voor 20 euro gekocht via marktplaats, werkt prima, ik kan er niet goed achter komen want de een zegt dit en de ander zegt dat, van hoe je hem zonder computertje moet aflezen, ik wacht gewoon me ongi af en dan gaan we hem gebruiken! xx
Hoi Pien, Dat is het beste. Ik gebruik hem nu ook voor de eerste maand en het werkt fantastisch. Ik heb er absoluut geen spijt van. Zit nu op dag 22 en heb nu 15 teststaafjes gebruikt, ik heb er nog 1 voor deze periode en anders heb ik al een reservepakje liggen. Ik heb op dag 16 en 17 een eitje gezien. Dag 18 nog rode dag en daarna allemaal groene dagen dan ben je niet meer vruchtbaar. Veel succes! Liefs Veronica