hoi meiden, ik wilde ff weten hoe jullie testen tijdens het werk. werk zelf op kantoor is wel lastig om een bekertje naar het toilet te brengen dan ziet iedereen het en je moet ok nog 5 tot 10 min wachten nou meiden hoe doen jullie het
of een midstream test halen waar je overheen kan plassen, en dan in je broekzak doen ofzo en daarna het resultaat aflezen.. of net voor je werk doen? ( maar dan is het vaak nog ochtendurine denk ik?) ik zou gewoon in de pauze een midstream test doen op de wc.. meestal verschijnt het resultaat al wel binnen 2-3 minuten..
Voor op mijn werk gebruik ik ook midstreams waar je overheen kunt plassen. Ik stop de test in mijn broekzak en blijf rond de 5 minuten op de w.c., het resultaat is bij mij na 3 min al zichtbaar.
ik deed het als ik thuis kwam rond een uur of half 6. Ik heb drie cyclussen o-testen gebruikt en ondanks het rare tijdstip kreeg ik wel altijd een duidelijke test.
Ik moest van de gyn om 10 uur 's ochtends testen. Dan zit ik doordeweeks altijd op m'n werk. Ook op kantoor. Ik liep gewoon sneaky met een plastic bekertje naar de wc. En deed daar in alle rust de test. Ik wachtte ook gewoon tot de uitslag duidelijk was. Ik gebruikte sensitest dipsticks. Ik stopte de test dan weer terug in het plastic en propte dat in m'n zak. Het bekertje spoelde ik om en gooide weg in de prullenbak bij de wc.... Het is een heel gedoe, het liefst doe ik het gewoon lekker thuis tegen een uur of half 5!
Ik werk onregelmatig en heb dus besloten dat ik sochtends om 11.30 test omdat dit deze week perfect uit komt. Maar ik heb nu 3 dagen een lichte streep gehad en wil eigenlijk vanavond extra testen rond 19.30 uur. Maar vanavond heb ik een avonddienst. Ik werk in de zorg en we hebben genoeg plaspotjes met deksel. Voor de koffie vanavond pleeg ik een plasje, deksel er goed op en als ik dan om 23.15 thuis komt gebruik ik deze urine om te testen. In de bijsluiter staat nl dat je urine op kamer temp max 8 uur kan bewaren om te testen. Groetjes Cynthia
ik werk ook onregelmatig maar gelukkig niet veel dagdiensten.. ik werk dus voornamelijk smiddags/savonds en snachts/sochtends tot 10.00/12.00 dus ik kan eigenlijk iedere dag rond 12.30 testen thuis. Zou niet op mijn werk willen testen.
Ik test wel op mijn werk. Het is wel een heel gedoe moet ik toegeven. Neem urinecontainer mee naar de toilet. ( In mijn broekzak, of onder trui enz) Dipstick erbij en dan de test uitvoeren. Ik wacht ook ongeveer 5 minuten tot de uitslag er is. Makkelijk en prettig is het niet helaas. Maar goed alles voor het goede doel he!