Hoe testen?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by torrach le, Nov 18, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. torrach le

torrach le Fanatiek lid

Oct 30, 2008
    4,435
    1
    0
    Hallo!
    Ik heb hier een test van de CB liggen die ik afgelopen zondag heb gedaan. Ik zag vanmiddag dat deze een heel licht streepje geeft.
    Vanmiddag de Kruidvat eigen merk test gedaan (ik had hier gelezen dat ze veel gevoeliger zijn) en die geeft negatief aan maar wel een heel raar puntje waar de + zou moeten staan.

Ik heb bij beide testen over de staaf geplast. Nou zei een vriendin dat ik beter in een "kopje of bakje" kan plassen en dan pas het staafje in de urine "dopen".

Wat is jullie mening?

Owja volgens de calculator hier kan ik vanaf morgen testen.
    Groetjes Martina

2. musje

musje Actief lid

Nov 15, 2005
    188
    0
    0
    Het zou niet uit moeten maken hoe je test als er maar voldoende urine op komt. Als je een controlelijn ziet dan heb je in ieder geval de test juist uitgevoerd en klopt het resultaat.

Een lichte streep een dag nadat je de test gedaan hebt zegt niets! Dat heet een indroogstreepje en komt omdat er wat urine resten achterblijven op het testvlakje en dan opdrogen. Dit betekent dus zeker geen positieve test. Je hebt pas een positieve test als je binnen de afleestijd een streep ziet. Meestal is dat 10-30 minuten.

3. patrien

patrien Niet meer actief

heb je er een foto van?

Share This Page