Hier een desperate wannebe, ik twijfel steeds met testen, slaat misschien nergens op maar toch even een vraag :
ik heb urine opgevangen dan weet ik zeker dat er genoeg urine opgenomen wordt door het staafje van de test
Ikzelf twijfel ook steeds... Ik heb 'vage' testen... Een clear blue test met een vaag lichtblauw streepje... Weet nou niet of ik wel of niet zwanger ben... durf nu ook ff niet te testen. Dit weekend maar weer eens. Maar gefeliciteerd!
een vaag strepje betekent zwanger! Als je niet zwanger bent krijg je niet 1 streep niet eens vaag! Dus jij ook al gefeiciteerd!
Als je de urine opvangt, kan je bij twijfel nog een test doen. Vind ik het fijnst. Niet dat dat nou zo vaak is voorgekomen, maar ik wil altijd voorkomen dat ik bij twijfel nog uren moet wachten tot ik weer lang genoeg mijn plas heb opgehouden, haha. Vage strepen zijn ook strepen hoor, dus dat telt....
Ja ik heb het ook opgevangen en toen de test erin gehouden precies zo lang als op de gebruiksaanwijzing staat. Groetjes Miep
ik had de urine ook opgevangen, en hij pas positief kon dit niet geloven en omdat ik urine had opgevangen kon ik er nog een doen en deze was ook positief haha. dus meid vang de urine op weet je zeker dat hij genoeg opneemt en is er allemaal geen geknoei met die spetters enzo
ik heb over de test geplast, toen ik positief teste van dylano vandaag heb ik het gedaan via het opvangen van urine, maar weet niet of de test geldig is
ik heb over de test geplast. en eigenlijk gaat dat prima. bij mij gaf ie aan dat de test goed had gewerkt en hij was positief!
Ligt er ook aan welke test je gebruikt. Die van 't kruitvat heeft een flinke 'spons' waar je makkelijk overheenplast, die van MatCare heeft echt even roeren nodig...
Tegenwoordig vang ik het ook op, ik heb wel eens een test verpest omdat ik al over het testvenster had gepiest
Ik heb het opgevangen vond het zo'n gedpoe om er overheen te plassen. Ik heb de Clearblue digi test gebruikt niks geen streepjes gewoon zwanger of niet zwanger
Heb twee keer een test gedaan. Twee keer eroverheen gepiest en twee keer hartstikke positief! Als je genoeg hcg hebt dan heb je echt niet zoveel nodig hoor. In mijn album staat de test van deze zwangerschap.... Elmo
Ik heb twee testen uitgevoerd, alle twee positief. De eerste keer overheen gepiest en de tweede keer pies opgevangen. Overheen piesen maakt echt een kliederboel. Maar wanneer je pies opvangt, moet je ervoor zorgen dat dat bakje groot genoeg is. Want ineens ophouden met piesen is heel moeilijk. Ik pies eerst in de wc, en probeer later mijn pies op te houden om derest op te vangen. Veel succes.