Hallo, Ik heb even een vraagje. Ik ben vorige week dinsdag ongesteld geworden 13-05-2008. Ik voelde me voor die tijd niet lekker. Misselijk, duizelig, moe, kribbig, opgezette buik en last van mijn darmen. Noem maar op. Nou ben ik gewoon ongesteld geweest. Dus niet minder en niet meer. Ik heb op 10-05-2008 een zwangerschapstest gedaan en die was negatief. Had wel een idee dat ik zwanger zou kunnen zijn. En de test zou iets te vroeg genomen kunnen zijn. Maar nu komt het. Ik ben sinds gisteren niet meer ongesteld. Maar ik voel me nog steeds niet lekker. Heb geen rust, misselijk, snel duizelig, prikkelbaar, opgezette buik. Nu heb ik endometriose en daar zouden een heleboel klachten vandaan kunnen komen, maar dat is meestal over als ik ongesteld ben geweest. Ook heb ik iedere keer krampjes in mijn onderbuik. Is niet dezelfde pijn als de pijn die veroorzaakt wordt door de endometriose. Ik denk niet dat ik zwanger ben omdat ik normaal ongesteld ben geweest, maar hebben jullie enig idee wat het probleem zou kunnen zijn? Hopelijk hebben jullie ideeen. Alvast heel erg bedankt. Vind het helemaal top wat jullie voor ons doen.
Even een aanvulling. Voordat ik ongesteld werd had ik last van gezwolle en gevoelige tepels en dat heb ik ook nog steeds. Weet echt niet wat het kan zijn.
Hallo, Misschien hebben jullie over mijn stukje heen gelzen, dus vandaar dat ik hem nog even bovenaan zet. Zouden jullie nog een antwoord kunnen geven. Dank jullie wel.