Ik ben wel wat ontevreden. Heb in de laatste 2 weken van de zwangerschap veel straie gekregen, die zitten er nu nog. En heb los hangend vel op mijn buik, dat vind ik vreselijk. Wel kon ik vrij snel na de bevalling mijn oude broeken weer aan. Ik weeg nu wel minder dan ik voor de zwangerschap was, dus dat is wel mooi mee genomen, maar dat loshangend vel....................................
3 maanden geleden zou mijn antwoord zijn geweest heel ontevreden. Ik vond het vreselijk om mezelf in de spiegel te zien. Toen ben ik gaan sporten. Best wel intensief, en nu zie ik er beter uit dan voor m'n zwangerschap. Ik kies nu dus voor heel tevreden.
Maar ik moest er dus wel wat voor doen Ik heb geprobeerd of het vanzelf gaat, maar dat doet het dus niet (tenminste niet bij mij).
Ben met 7 weken na de bevalling ook begonnen met sporten en lijnen alleen het schiet niet op in cm 's wel wat kwijt maar qua gewicht niet. Hoor van veel vrouwen dat dat een tijdje kan duren maar ik wil het eigenlijk meteen. Dus ik doe er ook zeker wat voor en hoop dat ik over een half jaar ook kan zeggen dat ik tevreden ben
Dat hoop ik ook voor je. Maar wat cm kwijtraken is toch ook al lekker? Al kan begrijpen dat je dit ook in kilo's terug wilt zien. Hopelijk doet de weegschaal gauw mee.
Heel tevreden. Ben in mijn taille zelfs slanker. Weeg nu 59 a 58 en mijn oude gewicht was 55 a 56. Dus nog even een paar kilo eraf. Geen striae opgelopen. En haast geen buikje meer pas weer in maatje 34
heel ontevreden, ben 10 kg zwaarder als voorheen heb een pensbuik en overal streai......me benen, me buik, me tieten
hier ook ontevreden, maar ja heb wel 3 prachtige kinderen. Heb ook nog 11 kilo te gaan en mijn buik........ Tja daar zit nog de nodige restanten, daar en op mijn heupen.
Erg ontevreden M'n buik lijkt wel een wegenkaart zoveel striae en mn buik is veel te slap. Echt geeeeeeeeen gezicht, dus nee kijk niet graag in de spiegel! De rest valt mee, al moet er nog 6 kg af van mezelf