Hoe tevreden ben jij met je lichaam na de bevalling?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Marieketjes, 21 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoe tevreden ben jij met je lichaam na de bevalling?

1. Heel tevreden, ik zie er weer net zo uit als voor de zwangerschap.

2. Tevreden, mijn lichaam is er wel wat op achteruitgegaan, maar het is acceptabel

3. Ontevreden, ik zou graag wat meer kilo's kwijt raken en strakker in mijn vel zitten.

4. Heel ontevreden, ik vind het vreselijk om naakt in de spiegel te kijken.

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Ik ben wel wat ontevreden. Heb in de laatste 2 weken van de zwangerschap veel straie gekregen, die zitten er nu nog. En heb los hangend vel op mijn buik, dat vind ik vreselijk. Wel kon ik vrij snel na de bevalling mijn oude broeken weer aan. Ik weeg nu wel minder dan ik voor de zwangerschap was, dus dat is wel mooi mee genomen, maar dat loshangend vel....................................

2. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    3 maanden geleden zou mijn antwoord zijn geweest heel ontevreden. Ik vond het vreselijk om mezelf in de spiegel te zien. Toen ben ik gaan sporten. Best wel intensief, en nu zie ik er beter uit dan voor m'n zwangerschap.

Ik kies nu dus voor heel tevreden.

3. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Geeft de burger moed! :D

4. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Maar ik moest er dus wel wat voor doen ;)
    Ik heb geprobeerd of het vanzelf gaat, maar dat doet het dus niet :D (tenminste niet bij mij).

5. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Ben met 7 weken na de bevalling ook begonnen met sporten en lijnen alleen het schiet niet op in cm 's wel wat kwijt maar qua gewicht niet. Hoor van veel vrouwen dat dat een tijdje kan duren maar ik wil het eigenlijk meteen.
    Dus ik doe er ook zeker wat voor en hoop dat ik over een half jaar ook kan zeggen dat ik tevreden ben

6. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Dat hoop ik ook voor je.

Maar wat cm kwijtraken is toch ook al lekker? Al kan begrijpen dat je dit ook in kilo's terug wilt zien. Hopelijk doet de weegschaal gauw mee.

7. sweetdushi

sweetdushi Bekend lid

24 jun 2007
    685
    0
    0
    Heel tevreden. Ben in mijn taille zelfs slanker. Weeg nu 59 a 58 en mijn oude gewicht was 55 a 56. Dus nog even een paar kilo eraf. Geen striae opgelopen. En haast geen buikje meer pas weer in maatje 34

8. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Ik heb niet gekozen, ik wil eerst ontzwangert zijn voor ik hier antwoord op geef.

9. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    heel ontevreden, ben 10 kg zwaarder als voorheen heb een pensbuik en overal streai......me benen, me buik, me tieten :(

10. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    hier ook ontevreden, maar ja heb wel 3 prachtige kinderen.
    Heb ook nog 11 kilo te gaan en mijn buik........ Tja daar zit nog de nodige restanten, daar en op mijn heupen.

11. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Erg ontevreden :(

M'n buik lijkt wel een wegenkaart zoveel striae en mn buik is veel te slap. Echt geeeeeeeeen gezicht, dus nee kijk niet graag in de spiegel! De rest valt mee, al moet er nog 6 kg af van mezelf ;)

Deel Deze Pagina