vanavond om 18.15 word onze kleine Eevee ingeslapen. ze heeft me door vele moeilijke momenten geholpen en we hebben ook veel mooie momenten samen meegemaakt. ze heeft nu al een tijdje heftige epileptische aanvallen en wil nu ook niet meer eten en drinken. Opstaan wil ze eigenlijk ook niet meer. het is tijd om haar te laten gaan maar oh wat doet dat pijn. we brengen haar vanavond ook naar het crematorium waar ze morgen gecremeerd zal worden. Eevee is 12 jaar geworden.
meid, wat ontzettend erg! Ik heb zelf nooit een huisdier gehad, maar kan me heel goed voorstellen dat zo'n beestje echt een vriendje van je wordt! Hoe zwaar het vanavond ook zal zijn, probeer je vast te houden aan alle leuke herinneringen die je aan Eevee hebt. Nu heeft ze pijn en kan ze niet meer eten en drinken.. Dit is het laatste wat jullie voor haar kunnen doen. Probeer nog van haar te genieten. Misschien dat jullie een plukje van haar vacht kunnen knippen en in een lijstje kunnen doen? Als aandenken? Heel erg veel sterkte vanavond... <3