Hoe thuis films kijken?

Discussie in 'De lounge' gestart door SportySteenbok, 5 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ti87

Ti87 Bekend lid

12 apr 2012
    613
    0
    0
    Wij hebben digitale tv en kunnen dus ook Video in Demand kijken. Maar per film is dat iets van 4 euro ofzo. Aangezien we nu veel vaker s'avonds thuis zijn hebben we een abonnement bij de videotheek genomen. Ja lekker antiek dus ;) Voor 15 euro in de maand kunnen we nu elke dag de nieuwste films huren. Misschien is de antieke manie toch een optie :)

2. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Ook lekkerrr ;)

3. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Wij hebben een computer aangesloten op de tv. Het tvscherm is dan eigenlijk je computerscherm.
    We gebruiken hem alleen voor het downloaden.
    Hij slaat dus de films op de computer op, en dan kunnen we hem gewoon via de tv kijken! Super handig :)

4. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Misschien dan overstappen op digitale tv met de mogelijkheid om gewoon de tv stil te zetten. Erg makkelijk :)

5. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    Als er iets leuks komt nemen we het gewoon op via de harddiskrecorder. En dan kijken wanneer we zin hebben, kost niets extra's per maand.

We hebben ook een periode veel gedownload via nieuwsgroepen en dan bia de mediaplayer gekeken.

6. Khaleesi

Khaleesi Niet meer actief

Wij hebben xbmc ideaal

7. Aszz

Aszz Niet meer actief

Netflix of als je nieuwere film wil zien dan download ik ze, en dan kan ik ze draadloos via de laptop naar onze smart tv zenden.
    Hendig!

8. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Ik haal ze van internet af en dan sluit ik de laptop aan op de tv. Tegen de tijd dat de film uit is op de DVD dan kopen we hem als we hem leuk vonden.

Deel Deze Pagina