na aanleiding van mijn topic over mijn man die vreemd is gegaan heb ik besloten dat we echt even uit elkaar moeten. Ik blijf ontzettend kwaad en de kinderen zijn hier nu echt de dupe van helaas. Maar vind het wel erg lastig, hoe gaan we dit oplossen ? Ik wil eigenlijk de kids gewoon in huis laten en dat wij dan om en om voor de kinderen zorgen. Maar we hadden zon fijn schema wat betreft halen/ brengen school. En waar moet hij naartoe? Hij heeft maar weinig vrienden. Financiël is het ook niet haalbaar om iets te huren ofzo. Kortom iemand tips? Zo is het echt niet langer haalbaar...
Dat is eigenlijk zijn probleem, hij ging vreemd. Hij moet zelf een slaapplek regelen bij fam/vrienden.
Is het per se nodig om nog tijdelijk uit elkaar te gaan om je boosheid te uiten? Heeft hij berouw en wil hij het goed laten komen? Dan zou ik misschien toch blijven
Ja hij h Ja hij toont berouw maar hij heeft mij een half jaar lang voorgelogen, dus nee op het moment ben ik alleen maar boos en ik geloof hem niet. Heb ook gesprekken van hun gehoord en gelezen en daar was ook veel gevoel bij, dus niet alleen maar om de sex. Ook heeft hij echt kwetsende dingen over mij gezegd en dat raak je niet zomaar kwijt.
Bij zijn ouders? En anders bij de paar vrienden die hij heeft. Desnoods onder een brug ... zijn probleem.
Na zo'n streek mag hij blij zijn dat je het over TIJDELIJK uit elkaar gaan hebt. Ik vind dat hij zelf naar een oplossing moet zoeken.
Dat inderdaad. Hij heeft vast wel iemand waar hij kan verblijven. Zou er niet mijn probleem van maken.
Hij kan een kamertje van 200 a 300 huren. Als het tijdelijk is heeft hij alleen plek nodig voor een bed. Eten kan hij misschien wel gewoon bij jullie als je dat trekt. Zou dan duidelijke afspraken maken over wanneer hij welkom is en wanneer niet en wanneer jullie verder praten want op deze manier los je natuurlijk niks op behalve dat je even de rust krijgt die je nodig hebt
En mensen die zeggen dat het zijn probleem is waar hij dan slaapt na zo’n streek... Dat kan toch niet...het is de vader van haar kinderen en haar kinderen zien ook wat er gebeurt. Wat er ook gebeurt je moet ervoor zorgen dat je beide op je pootjes terecht komt.
Ik zou me om hem niet zo druk maken,dat heft hij ook niet gedaan toen hij vreemd ging. Zijn verantwoordelijkheid en dus zijn probleem. De kinderen staan voorop en daar moeten jullie de dingen goed voor regelen. Ook al is het tijdelijk. Praat veel met ze!! Sterkte in deze moeilijke tijd!
En met tijdelijk uit elkaar gaan is de relatie nog te redden? Uit bovenstaande maak ik op dat er een hoop relatieschade is opgelopen (begrijpelijk). Gaat afstand nemen dat oplossen? Ik ben absoluut ervoor om, als je kinderen hebt, er alles aan te doen om bij elkaar te blijven. Maar ik zou eerder denken aan relatietherapie en tijd in elkaar steken. In plaats van afstand gaan nemen van elkaar. Wat betreft iedereen die schrijft dat de tijdelijke woonruimte zijn probleem is: als TS die houding zou aannemen t.o.v. haar partner, dan lijkt me dat niet bepaald een goed uitgangspunt voor voortzetting van de relatie op langere termijn.