WoW wat een reacties ! Hij is nu bij zijn broer. Was het zo beu, hij moest echt weg. Ik word alleen maar bozer als ik hem zie! Weet ook niet voor hoe lang.... Ga vanavond wel een schemaatje maken voor de komende 4 weken. En hij komt om het weekend thuis en dan ga ik naar een vriendin/ouders om zelf even bij te tanken..... Ben zo verdrietig en dan weer boos. Mijn emoties gaan alle kanten op...
Wat ontzettend heftig en heel begrijpelijk ook! Ik wil je heel veel sterkte wensen! Succes met het nemen van verdere beslissingen. Ik denk wel.. zo lang er nog veel boosheid zit en verdriet zijn er ook nog wel gevoelens voor hem. Alleen nu overheerst wat heel logisch is de boosheid en verdriet.
Begrijpelijk al die emoties. Probeer je niet teveel aan te trekken van alle reacties hier in het topic, ook niet van die van mij je moet uiteindelijk doen waar jij je het beste bij voelt. Probeer de boosheid eerst een plekje te geven en te laten rusten, ga dan daarna pas over tot definitieve beslissingen, in je boosheid kun je misschien weer beslissingen maken waar je later spijt van kan krijgen. Veel sterkte in ieder geval.
Nog hetzelfde, mijn gedachten en emoties gaan nog steeds alle kanten in, als ik hem zie dan word ik weer ontzettend boos, een normaal gesprek hebben we nog niet gehad. Hij is boos dat ik hem het huis uit gezet heb, strooit lieve woordjes en zegt: ik heb toch al gezegd sorry. Maar dat is niet genoeg! Hij had niet verwacht dat het zo groots zou worden. Tja wat dacht je dan! En vooral zijn houding maakt me kwaad. Hij zegt dat het de waarheid is wat hij verteld maar ik voel dat het niet zo is
Ik begrijp jouw reactie wel. Hij kan hier niet zomaar met een ‘sorry’ vanaf komen. Ook niet met een bosbloemen of bonbons. Hij zal, net als jij, na moeten gaan denken over zijn toekomst. Je hebt een goede beslissing genomen, die helemaal bij jou past. Ik hoop dat je het op een rijtje krijgt en rust kan vinden, zodat jij voor jezelf een goede beslissing kan nemen. Ik weet hoe het voelt als je vent vreemdgaat. Ik had gelukkig toen nog geen kinderen, dus voor mij was de keuze heel snel gemaakt. Sterkte met alles!
Helaas begrijp ik uit eigen ervaring dat een sorry niet volstaat! Overspel is echt je partner verraden. Al het vertrouwen die je in hem had is weg geveegd. In mijn geval begrijp ik nog steeds niet dat de man die ik onvoorwaardelijk vertrouwde in alles, van wie ik nooit verwacht had dat hij vreemd zou gaan, dat die man mij zo ontzettend heeft besodemieterd ! Wie is die man met wie ik getrouwd was ?? En dan heeft mijn ex het ook nooit begrepen..... Ons huwelijk was toch al slecht dus wat maakt het uit dat hij al met een nieuwe relatie was begonnen?? En toen hij op een blauwe maandag verkondigde mij terug te willen begreep hij niet en nu nog steeds niet, hoe diep mijn verdriet en pijn zit door wat hij geflikt heeft. Ik heb gezegd dat het nodig is dat hij echt berouw gaat tonen en gaat laten zien dat hij voor mij wil vechten door in mij te investeren en volledige openheid in alles te geven. Dit vond hij maar heel vreemd en ik moest vooral kijken naar mijn eigen aandeel. Het zal je dan ook vast niet verbazen dat zijn lijmpoging absoluut niet gewerkt heeft. Ts, ik denk dat je echt wel hulp nodig hebt voor jullie beiden om hier uit te kunnen komen , als je dat nog wilt! Heel veel sterkte ❤
O Ik heb het gezien! Ook gelezen maar ik zat in het buitenland en wil even de tijd nemen om zo goed mogelijk antwoord te geven op je bericht. Ben hier wel actief geweest maar met wat losse berichten. Ik PB je snel!